Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carola schreef:Elisa; maar heb jij Mauro dan wel eens in het echt gezien? Dat is álles behalve een duikboot op stand. Hebben wij het wel over dezelfde hengst? Bedoel jij geen andere hengst (Miami Turfhorst ipv Mauro Turfhorst)?
Dit is Mauro Turfhorst; ik ben heel benieuwd hoe of waar jij hem neerwaarts vind of een duikboot. Ik zie het echt niet namelijk.
[ Afbeelding ]
Dit is Miami Turfhorst. Hier kan ik mij meer van voorstellen dat je hem neerwaarts vind.
[ Afbeelding ]
Elisa2 schreef:Nee ik heb hem niet irl gezien maar ik zie het hier ook op stand en ik zie het ook in beweging. Als ik de horizon recht zet dan heeft hij imo een wat neerwaartse romprichting. Miami inderdaad ook, wat nog meer op lijkt te vallen door zijn kortere rug en langere achterbeen.
[F-AM] Opwaartse romprichting
Hier staat een hele discussie en ook mijn uitleg en zienswijze, ik heb nu geen zin en tijd om in de herhaling te vallen.
Elisa2 schreef:carola schreef:Elisa; maar heb jij Mauro dan wel eens in het echt gezien? Dat is álles behalve een duikboot op stand. Hebben wij het wel over dezelfde hengst? Bedoel jij geen andere hengst (Miami Turfhorst ipv Mauro Turfhorst)?
Dit is Mauro Turfhorst; ik ben heel benieuwd hoe of waar jij hem neerwaarts vind of een duikboot. Ik zie het echt niet namelijk.
[ Afbeelding ]
Dit is Miami Turfhorst. Hier kan ik mij meer van voorstellen dat je hem neerwaarts vind.
[ Afbeelding ]
Nee ik heb hem niet irl gezien maar ik zie het hier ook op stand en ik zie het ook in beweging. Als ik de horizon recht zet dan heeft hij imo een wat neerwaartse romprichting. Miami inderdaad ook, wat nog meer op lijkt te vallen door zijn kortere rug en langere achterbeen.
Hier staat een hele discussie en ook mijn uitleg en zienswijze, ik heb nu geen zin en tijd om in de herhaling te vallen.
s0173957 schreef:Elisa2 schreef:Nee ik heb hem niet irl gezien maar ik zie het hier ook op stand en ik zie het ook in beweging. Als ik de horizon recht zet dan heeft hij imo een wat neerwaartse romprichting. Miami inderdaad ook, wat nog meer op lijkt te vallen door zijn kortere rug en langere achterbeen.
Zijn er met die zienswijze dan paarden die NIET neerwaarts staan?
carola schreef:Kathleen; hoe is het nu?
Koortje; heb je gekeken op KWPN.nl wat het inteeltpercentage dan zou worden voor het toekomstige veulen?
En over Santiano; je hebt het natuurlijk wel over een heel jonge hengst. Die kan je qua breedte nog niet helemaal vergelijken met een hengst van een jaar of 8 bijvoorbeeld. Maar als het goed is ga ik hem volgende week in het echt zien, dus ik zal er eens op letten bij hem. Is Mauro niets voor jullie?
Koortje schreef:'t valt me hier wel op dat er op elke hengst wat aan te merken is, en dat is ook logisch. Geen een paard is perfect. Dus dat moet je denk ik ook niet willen zoeken, dan is je zoektocht eindeloos.
Het is net welke schoonheidsfoutjes je zelf minder belangrijk vindt, en dus accepteert bij een hengst.