Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sterkte. Zo onwijs zonde. Ze heeft alle kansen gehad bij jou met jou kennis en kunde, dus daar heeft het zeker niet aan gelegen.
Suzanne F. schreef:Sneu zulke verhalen. Het paardengeluk is bij mij ook nooit echt aan mijn zijde geweest. Heb best wat ellende meegemaakt. Dat is iets wat ik dus totaal niet mis nu ik geen paarden meer heb.
Je doet wat je kan en dan is het soms zo cru.
Kathleen_vW schreef:Suzanne F. schreef:Sneu zulke verhalen. Het paardengeluk is bij mij ook nooit echt aan mijn zijde geweest. Heb best wat ellende meegemaakt. Dat is iets wat ik dus totaal niet mis nu ik geen paarden meer heb.
Ik kan het goed begrijpen, maar toch kan ik het me niet voorstellen zonder.
Net m'n veulenkitje maar klaar gemaakt en alles al klaar gezet. Heb het nog nooit met zoveel tegenzin gedaan.
ik ben zo bang dat er dingen verkeerd gaan en ondanks dat iedereen zegt ‘stel je niet aan, het gaat zo vaak goed!’ Is het echt geen vanzelfsprekendheid. Maar goed, druk maken terwijl er nog geen gekke dingen aan de hand zijn is ook niet goed natuurlijk.