Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En nog leuk commentaar?
maar vooral ook eng als je erop zit. Ik stapte vanmorgen nog over twee balken en dat ging alweer erg onhandig.
aantal keer tegen de hand, er waren toen geloof ik iets te veel vliegjes voor duncan, verder meer terugnemen na de middengalop, rechtmaken voor het wijken (alleen eerste keer, toen een vijf, daarna een zes en tweede proef een zes en een zeven). Nog een paar foutjes, die ik normaal veel beter rij, dus gaat goedkomen
Had te lang los gereden en t was een lange dag voor Duncan. Hij had namelijk ook al anderhalf uur op het wedstrijdterrein staan grazen (hij breekt de trailer af als hij alleen moet staan), en al die tijd niet gepoept of geplast. Had hij toch wel last van had ik het idee. Was trouwens twee keer zesde van ongeveer een man of dertien denk ik. Volgens mij pas mijn tweede wedstrijd waarbij ik geen prijzen gewonnen heb, toch al iets meer mijn niveau kennelijk
, best lastig nog, hij denkt zoveel mee. Wel jammer want verder rijden ze dan netjes door en wijken ze ook mooi maar de inzet dus verkeerd.

want hij doet eigenlijk nooit wat met die wind/kou. Weer wat anders dan die warme temperaturen van de afgelopen dagen natuurlijk
.
(ow ja, en de zon scheen)
Sussie85 schreef:Lon: leuk dat je nu M1 startgerechtigd bent. Ik heb deze week voor het eerst een L2 proefje geoefend. Maar pffff. Hij wordt van het doorzitten heel druk en dan kan ik niet meer zitten. Gelukkig hoef ik aan het einde van de zomer pas echt over. Ditmaal maar doorrijden tot de 30 winstpunten.
Ik zit net in de L1...
Ik kijk juist uit naar meer doorzitten, dat gaat beter dan lichtrijden bij mij. Maar goed, eerst maar eens kijken of ik nog iets tegen die vliegen kan doen, anders wordt het een moeijk seizoen voor mij.
ik wil wel naar de M