Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marigold schreef:Ik vroeg me ook nog af, als Fayola nog geen melk heeft en Roza al wel probeert te drinken kan dat niet voor problemen zorgen zoals, de merrie die bozig wordt of problemen aan het uier of frustratie bij het veulen?

pien_2010 schreef:Rouwen doet iedereen op zijn of haar eigen manier. Je hoeft echt niet te breken of een klap te krijgen. Het kan wel. Rouwen is heel individueel.
Mijn vriendin die haar zoon verloren heeft van 20 haar oud verloor die dag ook haar zangstem. Deze komt inmiddels weer terug. Maar ze is uiterst verdrietig met haar man maar ze werkt en doet alles en wij haar koor hebben haar daarin gesteund.
Er is niet een manier.
En ja verlies is altijd heel verdrietig maar als oude vrouw zeg ik dat het wel bij het leven hoort. Hoe ruk ook. Verdrietig zijn is voor veel mensen voldoende zonder in elkaar te storten of een klap te krijgen.
Ik hoor ook bij die mensen.
Voor nu zal het verlies van Zilver en de manier waarop vooral onwerkelijk zijn. Het is een drukke emotionele tijd waarin uiterst geluk en uiterst verdriet bij elkaar komen. Kabayo doet gewoon wat bij haar past. En dat is altijd goed. Of je nu wel of niet nog een klap krijgt, wel of niet huilt etc etc. Rouw kent geen blauwdruk!