Het Dikke Buiken Topic 2026

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:52

In het contract staat zelfs 48u (dat gaat natuurlijk nooit lukken!!!) maar moet 1 dag vantevoren bellen/bestellen, hengst staat niet op het dekstation dus denk dat dat ook wel scheelt en vandaag ging ivm andere planning niet meer lukken.

Ik heb daar opzich geen moeite mee maar lastig is het wel een beetje...

Als ik ooit een hengst zou hebben en aanbieden zou die gewoon naar het dekstation gaan en daar blijven staan tot het einde vh seizoen want telkens op en neer moeten rijden zou mij finaal opbreken en is met zo'n "rare" merrie als de mijne bijv niet heel handig.

Aw, die foto is om bij te smelten <3

Spannend Mirjamalvaro!

shadowstar

Re: Het Dikke Buiken Topic 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:24

Bij ons word het allemaal geregeld, als ze denken dat er geinsemineerd moet worden bestellen ze het en de volgende dag kan er geinsemineerd worden, deze hengsten staan ook op een dekstation

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:38

Normaal zou ik mn merrie ook gewoon op t dekstation zetten maar dat gaat met deze gewoonweg niet, die bouwt zoveel spanning op dat ze de trailer afbreekt (kan dr balans niet vinden en wat dat betreft is de trailer "te groot" voor haar lengte) en op nieuwe locaties is ze ook de 1e dag mega gestrest.

Sommige hengsten kunnen dezelfde dag nog springen en die heb ik eigenlijk altijd gehad. Nu dus niet en dat is dan als je merrie ineens snel.wordt wel "lastig".

Ach, het is wat t is en zal wel goedkomen...