LimaWeer een hele mooie foto gekregen van poppetje Hizzy En herinneren jullie de puppy’s nog?Dit kleine mormeltje bleef bij ons wonenDit is Gigi vandaag Voor het eerst kennis gemaakt met een pony (vind ze nog erg spannend)
Die denkt ook : "als veulen er uit is moet ik er achteraan rennen, nu blijft veulen precies waar ik wil".
Wat een freule ze gaat duidelijk voor de grande entree.. hoop voor jullie dat het veulen gauw weer komt.
Nu begint het ergens op te lijken We hebben al een veulentje gekregen tijdens de hengstenkeuring, en een merrie met witte melk tijdens de jeugdkeuring… morgen is een show, dus zal Lima dan morgen gaan?
Ik voel een traditie op komen bij jullie merries. Bij elke show die jullie hebben in het veulen seizoen gaat er een het spannend maken .
Ik geloof dat Lima voor vol, voller, volst wil gaan En ik ben veel te ongeduldig aan het worden inmiddels
Is er eigenlijk weleens een uier geexplodeerd? Ik heb het bij een geit met mastitis wel eens gezien, maar zou dat ook bij paarden voor het veulenen kunnen gebeuren?