Voor mij hoeft het niet meer, misschien dat vanavond toffer is met de tuigpaarden maar ik wil niet 's avonds dus eigen schuld.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisa2 schreef:Ik kon de verwijzingen vandaag ook niet helemaal volgen. Sommige hengsten waarvan ik overtuigd was dat ze door zouden zijn werden niet aangewezen en andere waarbij ik overtuigd was dat ze niet door zouden gaan werden aangewezen.![]()
Tuigpaarden is meestal wel leuk Bellatrix.
Mer1980 schreef:Ik vond de Taurus X Finest Selection echt een heel gaaf paard, wet iemand waarom die eruit is gegaan en dan alsnog voor een godsvermogen de sloot over gaat?
baudyh schreef:Ik kwam uit Drenthe. Heb het er zeker wel voor
over. Maar ja dat is een keuze.
Die paarden kunnen echt wel een keer tegen die herrie hoor. Ze leren er juist veel van. En een voordeel als je erbij bent dat je kan kijken waar je wilt. Ik heb bv geen dansers gezien maar super genoten van Mclaren. De hengsten waar ik niks aan vind volg ik ook niet. En er kunnen ook weer hengsten zijn die positief opvallen ( Mauro turfhorst bv)en andere die door de mand vallen ( Rome dus)
Ja mag volgend jaar wel mee rijden hoor. Ha ha