Als ze hem daar niet willen hebben, dan brengen ze hem maar naar NL

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DePaardenman schreef:horses.nl schreef:Toen juryvoorzitter dr. Werner Schade het juryoordeel uitsprak, brak gejoel en gefluit los. Ook met zijn eerste goedgekeurde zoon houdt Totilas de gemoederen in beweging. Waarom het Hannoveraanse volk zich nu zo tegen de mening van de jury verzette is niet helemaal duidelijk. Qua model is de hengst inderdaad twijfelachtig; hij heeft een erg korte rug waardoor de bovenlijn wat gespannen aandoet. Maar in beweging liet de hengst precies zien wat de waarde van zijn beroemde vader is: het rond worden van de bovenlijn in verzameling. De hengst maakte steeds perfecte overgangen terug naar een lager tempo of naar halt houden.
CarolineP schreef:Op Horses.nl loopt aan de bovenkant reclame. Net stond er een advertentie ( bieden) van een Totilas X Kigali
Resistance schreef:CarolineP schreef:Op Horses.nl loopt aan de bovenkant reclame. Net stond er een advertentie ( bieden) van een Totilas X Kigali
Beetje late reactie, maar die is toevallig van iemand op mijn manege (manege de Prinsenstad). Volgens mij zegt manege al genoeg, als je paard daar staat, heb je geld over. Meisje heeft hem voor het halen van haar diploma gekregen, ze kan gelukkig wel erg goed rijden! Doet ook mee met het rabo-talentenplan ofzo.
janderegelaa schreef:Resistance schreef:
Beetje late reactie, maar die is toevallig van iemand op mijn manege (manege de [naam]). Volgens mij zegt manege al genoeg, als je paard daar staat, heb je geld over. Meisje heeft hem voor het halen van haar diploma gekregen, ze kan gelukkig wel erg goed rijden! Doet ook mee met het rabo-talentenplan ofzo.
Volgens dr website is hij er pas sinds 1 oktober en is ze helemaal in de wolken ermee dus vraag me af waarom hij nu verkocht wordt.