Athlete schreef:Ja, dat weet ik nu wel en dat klopt, maar dan wel: "iets hol in het voorbeen".
Wat is dan een totaal correct fundament en waar wordt dit dan op beoordeeld? Sorry, ik kan de beschrijving van "fundament" nergens terugvinden en zodoende kan ik de weging van de afzonderlijke criteria niet beoordelen.
Oh was dit paard en het voorbeen al eerder ergens ter sprake gekomen dan? (dat je zegt, dat weet ik nu wel) 
Ik heb dat gemist denk ik.
Fundament is het hele benenstelsel, de bouw en constitutie van de benen.
Lees Het paard in partjes maar eens. Staat alles per onderdeel beschreven en aan welke criteria het moet voldoen/wat gemiddeld is en wat afwijkingen zijn.
Ik weet totaal niks over dit paard, de achtergrond, of hij van jou is en of hij voor de HK geweest etc. 
Maar ik weet wel dat je altijd eerlijk en kritisch moet zijn en blijven. Ik kan mijn eigen paarden en fokproducten heel kritisch en objectief beoordelen. Ik ga volledig mee in het oordeel van de jury betreffende mijn fokproduct want dat is wat ik ook constateerde toen ik het filmpje zag. Ik heb geen roze bril op. 
Zo van jouw bovenstaande foto's kan ik het (niet) sterk ondertredende achterbeen niet beoordelen. De bovenlijn moest meer lengte hebben vind ik zelf. Hele ruglendenpartij. Misschien iets sterker in de verbindingen. En ja voorbeen is wat hol.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 11-12-10 20:51, in het totaal 2 keer bewerkt