Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lilliputter schreef:Voordat we dadelijk naar het kippenhok verplaatst worden; beetje ontopic blijven?
Kajanus schreef:Lilliputter schreef:Voordat we dadelijk naar het kippenhok verplaatst worden; beetje ontopic blijven?
Ik wil niet in het kippenhok.
Maar nu weer op naar het najaarsonderzoek wordt daar een nieuw topic voor geopend?? Vast wel anders klopt de koptekst niet meer. Nou ik ga slapen morgen weer vroeg op..
overzee2 schreef:nogmaals proberen; ben benieuwd wie dit jaar gaat dekken met een van de jonge hengsten die recent zijn goedgekeurd.
Lilliputter schreef:Diane65 schreef:Zelf denk ik aan Bon Bravour, spreekt me enorm aan, maar dan voor 2011, mijn merrie is net drachtig van een andere hengst.
Zooooo dan maak ik ook even reclame voor mijn hengstGoede keuze Diane!!!
Dees schreef:Trouwens, ik merk op hoe men reageert op een ontwikkeling in de bespiering... dat verbaast me vaker.
De foto van Horses laat zien hoe het dier IS zonder trianing... en dát is waarmee je fokt. Van alle training en opleiding die een dier verder krijgt, koop je helemaal niets wanneer je dekgeld betaald.
Dees schreef:Trouwens, ik merk op hoe men reageert op een ontwikkeling in de bespiering... dat verbaast me vaker.
De foto van Horses laat zien hoe het dier IS zonder trianing... en dát is waarmee je fokt. Van alle training en opleiding die een dier verder krijgt, koop je helemaal niets wanneer je dekgeld betaald.
Dees schreef:Het is een tip: staar je niet blind op wat men van een hengst MAAKT, maar blijf oog houden voor wat een hengst genetisch is.
Fotos (onbewerkt!) van voor de training geven de fokker een eerlijker beeld.
krackertje schreef:P.s. voodat wij met een hengst dekken, willen wij hem in stand en aan een touwtje over het harde hebben zien lopen, indien dat niet mogelijk is, dekken wij er niet mee!