Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Weet iemand of de Vivaldi X Pion en de Vivaldi X Farrington door zijn?
asjemenou schreef:Die link gaat over de derde bezichteging, er zijn er nog heel wat afgevallen.
sarabande schreef:. Ik raadt de mensen die zo negatief zijn aan eens een paar buitenlandse keuringen te bezoeken.
yvonnepuntnl schreef:Ik ben ook net thuis.
Waar waren al die Bokkers nou bij de afterparty?
Ik ben er morgen weer om 8 uur!
ceasario schreef:misterA schreef:Ook de Valdez x Ferro viel op. Eigenlijk één van de weinigen met een zeer goede galop en ondertredend achterbeen.
De Tuschinski's staan en lopen wat op de voorhand. Twee aansprekende hengsten naar de tweede bez.
Ook een paar goede Vic's, vooral nr.650, Vic x Osmium. Ze hebben een sterker achterbeen dan de zoons van zn driekwart broer en jaargenoot.
Als je dat nu zo uitlegt wat zegt dat dan over de vaders zelf...Ik denk meer hoe is het kwartje bij de moeders gevallen..
Zo ook bij die Valdez-Ferro. Want zeg toch eens eerlijk het zijn in het algemeen slechte van achteren, zelfs die "bonte", met zou je haast zeggen een paar blokkerende losse knieen of wat het ook moge zijn.
suusantana schreef:Die is de derde bezichtiging niet doorgekomen. Liet zich ook helemaal niet zien. Na alle positieve geluiden die ik hierover gehoord had viel hij me persoonlijk behoorlijk tegen
ceasario schreef:suusantana schreef:Die is de derde bezichtiging niet doorgekomen. Liet zich ook helemaal niet zien. Na alle positieve geluiden die ik hierover gehoord had viel hij me persoonlijk behoorlijk tegen
Die bluf werd door Ad Valk in Deurne al tentoongesteld.....Maar hij kan hem nog altijd in het financieel Dagblad zetten..
http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=1964