Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stoffel schreef:Tuurlijk is bloed niet belangrijk ze zouden zonder papier en de wetenschap wie de eigenaar is moeten keuren,(vallen veel grens gevallen de andere kant uit) maar om nu te gaan zemelen over een hoofdstel.
wat Haarlem beterft ik heb er een aantal goeie paarden van gezien hier in de regio
En er zijn hier mensen die willen keuren voor de fokkerij, maar misschien ook wel simpele mensen die willen kijken of hun paard wat kan bereiken op de keuring.

Vraag is nu of ze dat aankomende vrijdag ook laat zien
manic schreef:Ik denk dat daar ook nog eens bij komt kijken dat een hoop mensen in dit topic in eerste instantie hun dier hebben als gebruikspaard, niet perse als keuringspaard of fokmerrie.
diega schreef:Maar ze gaan wel met hun paard naar een keuring toe terwijl ze daar niets te zoeken hebben en deze mensen komen dan zwaar teleurgesteld thuis.
als je je paard hebt als gebruikspaard en je bent er heel blij mee, zoek zulke situatie's dan niet op.
Doe het eigenlijk puur omdat ik van iedereen hoor dat ze vast een goede kans maakt en ook de kenners zeggen dat ze er wel wat in zien
manic schreef:IVerwachtingswaardes stonden trouwens ook in de catalogus. Voor mijn merrie: VW SPR 122 29% en VW DR 114 21%. Vond ik eigenlijk niet eens zo slecht, maar dat een fijn bewegend springpaard is wist ik natuurlijk al langVraag is nu of ze dat aankomende vrijdag ook laat zien
diega schreef:manic schreef:Ik denk dat daar ook nog eens bij komt kijken dat een hoop mensen in dit topic in eerste instantie hun dier hebben als gebruikspaard, niet perse als keuringspaard of fokmerrie.
Maar ze gaan wel met hun paard naar een keuring toe terwijl ze daar niets te zoeken hebben en deze mensen komen dan zwaar teleurgesteld thuis.
als je je paard hebt als gebruikspaard en je bent er heel blij mee, zoek zulke situatie's dan niet op.
manic schreef:Op zich best een leuke discussie zo, maar wel een beetje jammer dat er zo neerbuigend wordt gedaan ten opzichte van een hoop mensen in dit topic.
_10_ schreef:diega schreef:Maar ze gaan wel met hun paard naar een keuring toe terwijl ze daar niets te zoeken hebben en deze mensen komen dan zwaar teleurgesteld thuis.
En de keuring.... dat is helemaal bijzaakDoe het eigenlijk puur omdat ik van iedereen hoor dat ze vast een goede kans maakt en ook de kenners zeggen dat ze er wel wat in zien