Wow wat een veulens weer geboren afgelopen dagen. Allemaal van harte gefeliciteerd, wat een pracht exemplaren zijn er weer geboren en fijn dat alles goed is gegaan.
Komt er ook niet iets van een vervgtopic voor de veulens ?
Bedankt allemaal! Ik vind haar neusje ook zo geweldig.
Ze zijn allebei ook zo leuk. Wel heel verschillend. Het bonte meisje is heel zacht, aanhankelijk en lief. Het valkje is pittig, nieuwsgierig en heel brutaal. Ik zit op een roze wolk. Het is allemaal zo perfect
Ben benieuwd wat ze de komende dagen gaat doen, nu is het ook veel te warm met 35 graden. Vanaf morgen is ze veilig.
nieky1993
Geplaatst: Gisteren, 21:05
Mirjamalvaro Virgo zal vast een leuk nieuw huisje vinden. Pretty wordt al best groot joh. Gaat snel.
Sophievdv spannend. Hoeveel dagen is ze ondertussen?
Seven Leuke naam snap helemaal dat je blij wordt van die pasjes
Melvern wat een knapperds en dat neusje is super leuk getekend.
Wisanda2003 Het kan soms ineens snel gaan met vullen. Maar voor het zelfde geld wacht ze nog lekker even. Met dat hete weer is het idd fijner als ze het binnenhoud.
Hier is Tina vandaag 330 dagen. Smorgens is dr uier echt knalvol (het glimmende komt van het zweet, het was vanmorgen al flink benauwd in de stallen)
Maar savonds loopt de uier nog best flink terug ik verwacht dat ze dr uitgerekende datum niet haalt. Banden zijn mega slap, buik hangt al flink en ze heeft een flinke zuchtplaat. Ph zit nu op 7.2
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Bussymissy - Mientje - 351 dagen Magic_lover - Ivana - 331 dagen. Nieky1993 - Tina - 330 dagen Rensju - Bjoet - 323 dagen Superpony - Brownie - 321 dagen
Dit is Virgo,gewoon liggend halster omdoen. Moest wachten tot hij uitgeslapen was
Melvern
Geplaatst: Gisteren, 23:10
Weer mooie volle uiers zo te zien. Benieuwd welke merrie nu als eerste aan de beurt is. Altijd spannend.
Mirjam, wat een heerlijk chill veulen. De mijne hebben hun haltertjes ook om gehad. Bonte vond het prima. Valke heeft een drukke agenda, maar kon even snel tijd maken tussen het stoeien en spelen door. Zo grappig. Mama houdt van douchen dus daar heeft ze al kennis mee gemaakt. Was niet bijzonder.
BusyMissy
Geplaatst: Vandaag, 10:12
Wat heerlijk zo de veulentjes. Mientje maakt nog geen haast. Het uiertje verandert nu wel, is harder en gevulder en de spenen gaan naar beneden staan nu. Maar de pH strip wordt nog steeds donkergroen. Het uiertje was zo: En het is nu zo Duidelijk vorderingen maar we zijn er nog niet.