Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Is er bij jullie geen tekort aan draagmerries? Ik zoek nog voor enkele merries draagmerries maar bijna overal is een stop
Pantykous schreef:Don't touch Tiji hero en Colestus zijn bij mijn NU merrie gegaan (NU x lux x Amethist) Ik zou Tiji Hero ook goed aandurven bij de merrie van Benita. Die bevrucht ook heel goed.
Fokker321 schreef:Ik vind de suggestie van lexa van Colorit wel een goede keuze.
Ik ken de hengst Wilfred niet, maar dubbelen op Quidam de Revel zou ik niet doen. Dat komt het mondje tijdens het rijden niet ten goede.
Bij Zangersheide zijn er enkele hengsten waarbij je pas in 2023 moet betalen. Bij Joris de Brabander is het ook pas betalen bij dracht.
Tangelo van de Zuuthoeve vind ik in jouw geval ook een optie. Vers in NL en super vruchtbaar.
Poker de Mariposa bij Nijhof of King Kashmir TN.
Van welke hengst had je diepvries gekocht?
caro29 schreef:Pantykous schreef:Don't touch Tiji hero en Colestus zijn bij mijn NU merrie gegaan (NU x lux x Amethist) Ik zou Tiji Hero ook goed aandurven bij de merrie van Benita. Die bevrucht ook heel goed.
Heb je 2 draagmerries of laat je haar 1 zelf dragen?
Benita schreef:Fokker321 schreef:Ik vind de suggestie van lexa van Colorit wel een goede keuze.
Ik ken de hengst Wilfred niet, maar dubbelen op Quidam de Revel zou ik niet doen. Dat komt het mondje tijdens het rijden niet ten goede.
Bij Zangersheide zijn er enkele hengsten waarbij je pas in 2023 moet betalen. Bij Joris de Brabander is het ook pas betalen bij dracht.
Tangelo van de Zuuthoeve vind ik in jouw geval ook een optie. Vers in NL en super vruchtbaar.
Poker de Mariposa bij Nijhof of King Kashmir TN.
Van welke hengst had je diepvries gekocht?
Van Hector van de Abdijhoeve.
Iedereen bedankt voor het meedenken en de adviezen. Ik ga het even op een rijtje zetten.
lexa schreef:Weet niet hoe het bij jullie gaat maar wij hebben echt een belabberd seizoen qua dracht dit jaar.
Van de vijf pas 1 drachtig….
We hebben verschillende merrie’s jonge en iets ouder diepvries en vers maar het is niet mijn jaar.
Hoe gaat het bij jullie dit jaar?