[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaraNova

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 07:45

Mag niet meer maar doe het lekker toch, nog de beste wensen voor iedereen!!!

Zijn er nog mooie sneeuwfotos? zal zo even kijken of ik nog iets heb...

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 08:47

Ik vind beste wensen altijd fijn!
Hier geen sneeuwfoto’s met eigen paard, heb daar nu een beetje spijt van :+ .

Verder nieuwe jaar goed begonnen. Osteopaat en tandarts zijn geweest, paard is weer bijgewerkt en goedgekeurd. Nu de grond weer zacht is, kunnen we terug aan het werk.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 12:36

Nou nog even genieten dan van de zachte grond want het gaat weer vriezen...

Ingeborgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 14:50

Ojee, de melding topic lang niet meer gebruikt :z. Na de allergie test het voer aangepast. Ook weer aan het werk. En…. Kreupel tuuurrrlijk het zou ook eens in een keer goed gaan. Kreupelheid test niet echt iets te vinden. Chiropractor erbij ook dierenarts… mevrouw Ensing ze is vet! Ja dat weet ik maanden niet echt veel gedaan met toch wel schaamrood op mijn wangen. Duuusssss op dieet en meer bewegen. Afgelopen vrijdag naar de kliniek voor controle foto’s hoeven misschien toch een hoefbevangenheid geweest. Mevrouw gaf een showtje weg dierenarts staat verbaasd te kijken. Wauw niet verwacht haar zo te zien! Hard zacht sameerah maakte geen misse stap. Foto’s gaven wel aan dat ze een lichte kanteling heeft. Maar dat kan ook ouder zijn. Wat met haar verleden goed mogelijk is. Goed in de gaten houden dat ze mij niet weer te dik wordt! Spieren los, minder snoepen en lekker aan de slag. Laat de zomer maar komen! *\o/* Zijn jullie al weer onderweg door bos en veld? Ik hoop dat wij dit jaar ook zover zijn om op buiten rit te gaan.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 18:22

Gelukkig heeft je verhaal een happy end! Heel fijn dat dieet en bewegen zoveel goeds voor haar gezondheid heeft gedaan.

Hier is alles nog te zompig voor buitenrijden, ik kan enkel in de bermen of op asfalt rijden. Hoop er binnenkort weer op uit te trekken. Moet dat elk voorjaar weer opbouwen, hij blijft het spannend vinden om alleen naar buiten te gaan. En het wordt weer werken om hem op gewicht te houden, hij is na een winterdieet nu eindelijk weer normaal van vorm. Dat wordt meer trainen én graasmasker, want ze gaan 24/7 het land op.

Ingeborgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 21:01

Ben met sameer aan het oefenen telkens een stukje verder opstap. Ze vindt het geweldig interessant allemaal en ook spannend. Verkeersmak is ze nog niet. Telkens maar hopen dat er niks groots langskomt :wow: wat is bijna onmogelijk hier op het ‘platteland’. Ik heb ze op strip grazen staan wat het redelijk goed onder controle houdt. Graasmasker ook geprobeerd ze werd er vreselijk gefrustreerd van en sloopte de een na de ander. S’avond gaan ze op stal, de oude dame Ancara wil op een gegeven moment naar binnen. Als ik laat ben is ze helemaal nat gerend. Zo blijven ze bij mij op een redelijke gewicht :D En nu wachten tot het land begaanbaar is en de nachten warmer. Ze kijken ernaar uit! Succes met de eerste ritten buiten!