Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Na de allergie test het voer aangepast. Ook weer aan het werk. En…. Kreupel tuuurrrlijk het zou ook eens in een keer goed gaan. Kreupelheid test niet echt iets te vinden. Chiropractor erbij ook dierenarts… mevrouw Ensing ze is vet! Ja dat weet ik maanden niet echt veel gedaan met toch wel schaamrood op mijn wangen. Duuusssss op dieet en meer bewegen. Afgelopen vrijdag naar de kliniek voor controle foto’s hoeven misschien toch een hoefbevangenheid geweest. Mevrouw gaf een showtje weg dierenarts staat verbaasd te kijken. Wauw niet verwacht haar zo te zien! Hard zacht sameerah maakte geen misse stap. Foto’s gaven wel aan dat ze een lichte kanteling heeft. Maar dat kan ook ouder zijn. Wat met haar verleden goed mogelijk is. Goed in de gaten houden dat ze mij niet weer te dik wordt! Spieren los, minder snoepen en lekker aan de slag. Laat de zomer maar komen!
Zijn jullie al weer onderweg door bos en veld? Ik hoop dat wij dit jaar ook zover zijn om op buiten rit te gaan.
wat is bijna onmogelijk hier op het ‘platteland’. Ik heb ze op strip grazen staan wat het redelijk goed onder controle houdt. Graasmasker ook geprobeerd ze werd er vreselijk gefrustreerd van en sloopte de een na de ander. S’avond gaan ze op stal, de oude dame Ancara wil op een gegeven moment naar binnen. Als ik laat ben is ze helemaal nat gerend. Zo blijven ze bij mij op een redelijke gewicht
En nu wachten tot het land begaanbaar is en de nachten warmer. Ze kijken ernaar uit! Succes met de eerste ritten buiten!