Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annikab schreef:Bijna 2 jaar geleden heb ik de mogelijkheid gekregen om Euforio terug te kopen van Krista en sindsdien is hij weer mijn vriendje.
Adhira schreef:Ja leuk om een berichtje te krijgen van Ilona. Ik ben al jaren niet meer actief geweest hier. Inmiddels zijn mijn paardjes oud en stokoud.[ Afbeelding ]
zoutenootjes schreef:Ik kom ook maar even langs in het topic. Wat een mooie foto's weer. Sommige mensen en paarden heb ik ontmoet, en sommige (nog) niet. Op dit moment heb ik nog twee arabieren en twee kwpn. Mijn oudste arabierendame heb ik in 2023 moeten laten gaan, ze is 28 jaar geworden. Een stalgenote heeft nog wat mooie foto's gemaakt, en eentje staat hier naast de laptop.
Met mijn vos heb ik nu twee keer een klasse twee endurance uitgereden, maar bij gebrek aan groom kan ik niet zo vaak starten. Was wel heel leuk om te doen. Ben de laatste wedstrijd als laatste gestart en dan toch in de prijzen vallen, hahaha. Ik wilde rustig starten en dat is gelukt.
De witte arabierendame mag wat stappen en draven onder het zadel en is verder gezelschapsdame, net als de KWPN ers (dat zijn oude manegepaarden, die bij mij nog een oude dag krijgen). Helaas heeft ze nu ook PPID. Behandeling slaat goed aan en ze vind alles wel weer leuk om te doen,
We (vos en ik) doen nog steeds FNRS proefjes dressuur en springen (ze zijn bijna op, haha) en daar komen we ook steeds een stukje verder mee.
Afspreken in het midden van het land lijkt me wel een goede optie?
Zo, een bijleespost gemaakt. Nu naar de paarden en een buitenrit maken met vosje.
Annikab schreef:Ik vond het ook heel leuk om een berichtje van Ilona te ontvangen! Afspreken lijkt me leuk als het lukt.
Hier ook een hoop veranderd qua paarden. Dostawa, Doroata en Emperia zijn helaas allen ingeslapen. Dos omdat ze oud was, Door vanwege koliek en Emperia door een slokdarmverstopping.
Ely heb ik door het tandproblemen moeten verkopen, die staat nu in Drenthe en heeft alweer 3 mooie kids mogen krijgen.
Bijna 2 jaar geleden heb ik de mogelijkheid gekregen om Euforio terug te kopen van Krista en sindsdien is hij weer mijn vriendje.