Ja we moeten hem zelf ook maar even aan het woord laten anders is het ook niet leuk meer, het is tenslotte zijn topic, maar ik was zo nieuwsgierig dat ik het niet kon laten om op de kwpn site te gaan spieken
Gezien de dag vandaag Is dat niet zon grote vraag 2 sterren neemt hij met zich mee Tenminste dat is Sint zijn idee En als dat vandaag niet is gekomen Dan hoeft hij daar niet lang meer van te dromen Van de zomer met een veulen aan de voet Komt dat allemaal helemaal goed Dan minimaal elite voor het stel Dat wenst Sint ze tenminste wel
Hier ben ik dan, beste mensen. Hartelijk dank voor alle goede wensen. En de felicitaties voor de resultaten. Daar wil ik het, wat dichten betreft, maar bij laten.
Zoals ik al zei, niets staat vast tot de eindscores bekend zijn. En dat was best nog wel spannend omdat het Anky haar dag niet helemaal was. Waarschijnlijk wat zenuwachtig omdat ze weer mee naar huis mocht. Maar Anne, de eerste weken, en Iris, de laatste week, hebben haar over de drempel geholpen. Ze is geslaagd, en daarnaast ook stamboek en STER. Anky begint al zichtbaar drachtig te worden, volgens de korte toelichting die de jury bij elke merrie geeft, begint haar dat al wat parten te spelen.
Zantana, de andere merrie, heeft net wat meer dressuurmodel van nature en laat zich heel goed bewerken met een bizonder fijn karakter. Deze merrie werd ook door Anne gereden. Ze kan niet in het stamboek worden opgenomen omdat ze vanwege een heel klein OC-tje niet prok-waardig is. Om haar buitengewoon meewerkend karakter en haar dressuurkwaliteit wil ik er toch een paar veulens van fokken.
Tenslotte, Astrid en haar amazone Floor hebben zich gisteren geplaatst voor de VSN-finale.
Ook Amarone is vandaag in Deurne geslaagd, met in totaal 77 punten EN opgenomen in het stamboek STER Helemaal blij: is een hele leuke merrie, met naar mijn idee uit een leuke/aparte moederlijn.
MisterA van harte, het is toch elke keer weer spannend.. Moet weer een heerlijk gevoel zijn om zulke merries op stal te hebben.
Ja leuk om te zien he? Votje was als 2 jarige ook een beetje een dik, klein propje maar als je de foto's een jaar later ziet, was ze ook zo enorm veranderd.