zo'n oranje dik touw, als je dat laat zien gaat ze al. 
Heb volgende week ook wedstrijd, hoop dat het weer toch nog wat meevalt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zo'n oranje dik touw, als je dat laat zien gaat ze al. 
. Door naar het ziekenhuis want het bloed spoot me uit het gezicht en vanwege de glip net naast m'n oog. Ze hebben 't geplakt met hechtpleisters dus op een litteken/glip in m'n gezicht na, verder nergens geen last van gehad gelukkig. Met rijden gaat het verder ook steeds beter, nog genoeg verbeterpunten zoals meer op de achterhand en wat hoger gaan instellen en nog een beetje constanter houden in tempo en dan komt het helemaal goed.

).
.
.
En m'n huisdokter vond -ik quote- "Wat voor botte chirurg is met dat zeg, véél te dikke draden"
. Dan moet het hier ook vast goedkomen
. Achja vind een litteken niet zo erg maar wel een beetje jammer als die dikke bult erop blijft en zo'n rare rode streep. Heb al een litteken op m'n gezicht dus er kan er nog wel een bij. 

Wolk ziet er wel goed uit op de foto!
.
) wel goed, maar ik ben zelf zo'n schijtert waardoor ik lang niet alles eruit haal wat erin zit. Durf wel een klein sprongetje te wagen maar hoger dan 50 cm bijv. al niet met hem. Ik twijfel gewoon teveel, terwijl het helemaal niet nodig is want hij vindt het hartstikke leuk en doet keurig wat ik vraag. Achja.. hoofdzaak is ook dressuur voor ons, springen ter afwisseling en ook om een beetje bij te blijven zegmaar
. Over springen gesproken.. Ed is een tijd terug over het draad in de wei gesprongen, dus het springen zit er bij hem wel in
.
. Kan denk ik maar beter niet meer het bed in kruipen.
Gisteren om 2 uur in bed (wel nuchter gelukkig) en vandaag ging de wekker om 6.45. Wat later dan jij, maar nog steeds vroeg genoeg...
Zodra er meer mensen en activiteit op stal zijn/ is kan hij echt niet meer stil staan... Wedstrijd vandaag was mijn eerste buitenwedstrijd, best spannend. Ook een grote springwedstrijd, dus een hoop drukte en ruiterloze paarden die rondrenden... Toch heeft hij zich keurig gedragen, al vonden we het tussen de bordjes blijven best lastig. Voor het eerst op gras was ook lastig, behoorlijk glad. Maar mag niet klagen, tweede met 204 punten (van ongeveer 20 combinaties) en eerste met 197 punten! Dus even vier winstpunten erbij! Nu dus B+12, en de hoogste tijd om naar de L te gaan. Binnenkort dus mijn L-debuut!
.
Dacht dat ik geen prijsje had vanwege de toch wel lage punten in verhouding (184 en 181), maar een clubgenootje belde dat ik nog een 3e prijs had. Vaker zulke korte nachten maken dus
.
streng gejureerd dan?
. Of misschien beter gezegd.. IK word nog eens een beetje springruiter.
. Wil het nu een beetje bij houden en zorgen dat ik zeker 2 keer per week spring, 't is voor Ed appeltje eitje, die hupst er zo overheen zolang ik maar niet twijfel. En merk gewoon hoe vaker ik het doe, hoe leuker ik het vind en hoe minder bang ik word en dan durf ik ook wel steeds wat hogerop te trekken
. Zal binnenkort eens een keer foto's maken als ik er aan denk.
) de voetjes op de vloer
. Mocht ik er ooit echt nog mee verder willen, dan neem ik ook wel springles, maar verwacht niet dat dat gebeurd
.