Maar een echte hengst

Mag jij foto's maken Ann, dan kan ik een nieuw topic openen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silly1972 schreef:Ja gaat goed!
Hij heeft momenteel alleen enorm diarree, maar dat schijnt normaal te zijn
Heb fijn komt kunnen wassen en halster om doen gaat ook al goed.
Maar tis wel een echte draak!
Loop ik.met Harmony naar de paddock, staat meneer ergens anders te snuffelen.
Duurde even voor ik hem in de paddock had haha.
Dat wordt de tasjes methode mssr van gebruiken om hem mee te krijgen.
Van het weekend ga ik een topic voor hemzelf maken denk ik.
Weet niet hoe lang ik dit topic vol mag kletsen haha
Het is trouwens een enorme knuffelkont, maar hij laat ook duidelijk weten als hij iets niet wil, en hij kan raak trappen haha
[ [url=m/lSayG9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vbbxYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
) ga ik dat zeker weer doen, want het is naast extra poetswerk ook best sneu.
jobamara schreef:Wat een lekker boefje, komt wel goed hoor er mag best wat inzitten hoor. Van de diarree heb je helemaal gelijk hoor Silly, hier vorig jaar de merrie ontwormt toen alle tekenen vh veulenen er waren, zeg maar zo'n 20 uur voor het veulenen en dat veulen heeft geen diarree gehad. Dus mocht ik nog eens fokken (twijfel) ga ik dat zeker weer doen, want het is naast extra poetswerk ook best sneu.
Nou kom maar op met meer foto's, hier of in zijn eigen topic
Hoe gaat het verder met moeder en zoon?
Silly1972 schreef:Ja Daphne, de een zegt dit, de ander zegt dat, erg lastig om te weten wat je moet volgen.
Dus da komt morgen en checked hem even na.
Silly1972 schreef:Ja maar ja, de volgende zegt weer dat dat verhaal van veulenhengstigheid kul is.
Dus ja leuk voor een leek, daat schiet je echt wat mee op.
Dus laat ik het lekker aan de da over![]()
Ik kan het allebei wel geloven.
Wormenbesmetting kan via de huid, via het gelik aan de wanden etc.
En bij de veulenhengstigheid veranderd de samenstelling van de melk dus dat geloof ik ook dan wel weer.
Silly1972 schreef:Ja maar ja, de volgende zegt weer dat dat verhaal van veulenhengstigheid kul is.
Dus ja leuk voor een leek, daat schiet je echt wat mee op.
Dus laat ik het lekker aan de da over![]()
Ik kan het allebei wel geloven.
Wormenbesmetting kan via de huid, via het gelik aan de wanden etc.
En bij de veulenhengstigheid veranderd de samenstelling van de melk dus dat geloof ik ook dan wel weer.
Silly1972 schreef:Lijkt mij ook Jan, maar ja.
We gaan het gewoon zien
Nou inderdaad Faytjefay, ik zou mij toch voor mijn kop slaan alsnik de da niet heb gehaald en hij uitgedroogd en weerstandloos doodziek wordt.
Dit is mijn droomveulen en ik doe er alles aan om hem gezond te houden
janderegelaa schreef:Silly1972 schreef:Ja Daphne, de een zegt dit, de ander zegt dat, erg lastig om te weten wat je moet volgen.
Dus da komt morgen en checked hem even na.
Persoonlijk vind ik het wormen verhaal kul. Alle veulentjes die ik gehad heb (en dat zijn er meer dan 3) hadden diarree met de veulenhengstigheid terwijl de merrie's keurig in het ontwormingsprotocol zaten. Ik geloof best dat er meer factoren zijn zoals een wijzigende darmflora rond die periode.
Ik smeer vaseline op hun kont. Ziet er even niet uit maar dan blijft alles wel heel.