Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Alle drie de zonen van Totilas doorverwezen
Citaat:Governor-STR (uit een volle zus van Jerich Parzival), een van de drie Totilas-zonen die door zijn naar de derde bezichtiging.
ceasario schreef:Extra instroom verrichtingsonderzoek
Drie- tot vijfjarige hengsten aanbieden voor testCitaat:Het KWPN biedt een nieuwe mogelijkheid voor hengsten om in te stromen in het verrichtingsonderzoek. Drie- tot vijfjarige hengsten die niet via het reguliere selectietraject zijn aangewezen, kunnen alsnog worden aangemeld voor het verrichtingsonderzoek
kimberley12 schreef:Duidelijk dat ze geen duits bloed willen toevoegen,
Mosh schreef:Snapte alleen dat van de andere Johnsons niet. Ze kunnen bijna allemaal niet stappen en ik snap niet wat er functioneel is aan zo'n achterbeen.
janderegelaa schreef:Mosh schreef:Snapte alleen dat van de andere Johnsons niet. Ze kunnen bijna allemaal niet stappen en ik snap niet wat er functioneel is aan zo'n achterbeen.
Buiten dat ik het gezeur over een "Johnson achterbeen" echt overtrokken vind; Johnson zelf loopt met dat achterbeen dik 70% in de GP. Lijkt mij functioneel genoeg.
ceasario schreef:Dees schreef:[
Bojengel is succesvol dit jaar!
Als ik moet kiezen: deze...Komt meer tot dragen..
Uit de Jazz te loperig.
[ Afbeelding ]
ceasario schreef:437 Glamour Boy: Bojengel x Jazz ...Derde bezichtiging
439 Gojengel G: Bojengel x Tuschinski... Derde bezichtiging
http://www.kwpn-hengstenkeuring.nl/agenda/