Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Missouri"]
[quote="Anna42 schreef:Droom lekker verder over hoe de Romeinen hun snelle koeriersdiensten hadden op gezet met zware Belgen en 200 km per dag konden afleggen.
Voor het wagenmennen gebruikten ze uiteraard IJslanders en de triomftochten van Caesar door Rome na een reeks glorieuze overwinningen werden steevast op de onverschrokken shetlanders gemaakt.
Citaat:Sommige mensen denken na als ze wat brullen.
ceasario"]
[quote="Samsam"][quote="Missouri"]
[quote="xyzutu2 schreef:Karel de Lange alias Anna42 wil dus 'ook' het paard terugfokken naar een natuurlijk bewegend dier.
Anna42"]
[quote="sarabande"][quote="Anna42 schreef:Przewalski's zijn telgangers!!!!!!!
Pipo"]
[quote="sarabande schreef:
Dat hoeft niet die gaat er net zoals de meeste geleerden van uit dat de voorvaderen tot meer dan 4 generaties weinig of geen invloed meer hebben.
iig heel veel tijd!
Missouri"]
[quote="Pipo schreef:Met deze uitspraak reageer je precies op wat Anna al topics lang probeert duidelijk te maken.
sarabande"]
[quote="Anna42"][quote="sarabande"]
[quote="Anna42 schreef:Przewalski's zijn telgangers!!!!!!!
sarabande"]
[quote="Anna42 schreef:Ik wil graag wat leren. CGJ en de meeste geleerden. Wie zijn die geleerden dan wel?
Anna42"]
[quote="Bucephalus schreef:en via Picserver?
Naborr
Polydor
Anna42 schreef:
Przewalski's zijn telgangers!!!!!!!
Anna42 schreef:[quo
Nee, dat wil Anna niet. Maar het evenwichtskelet van de mondiale topverervers zoals Ramzes, Polydor, Grannus, Capitol, Donnerhall behouden. Dan krijgen weer van die schitterende mooie dressuurpaarden zoals Rembrandt die landt op het achterbeen en nog op hoge leeftijd mee konden doen.
[/quote]
ceasario"]
[quote="xyzutu2"][Hmm. Zou je mij dan eens willen uitleggen hoe een voorbeen dan wel zou moeten bewegen gebaseerd op het echte oorspronkelijke paard, de prezwalski?
[/quote]
Moet je eerst weten wat het oorspronlijk paard is.![]()
[/quote]
[quote="xyzutu2 schreef:[
De prezwalski haalde ik niet aan als voorvader van alle op dit moment rondhuppelende paarden,maar als het enige niet door jeukende 'verbeterende' mensenhanden is aangetast.