fokfanaat schreef:
painted black x montecristo
Ik heb meestal niks met Painted black nakomelingen. Maar deze vind ik heel aansprekend.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissQ schreef:Die moest ook veel langer gelijnd zijn!Dit is Desperado; Valdez x Rubinstein I (nr. 529) in de kooi:
Sjuimpje schreef:Bij de Dutise beesten die ik heb gezien was dat ook wel terecht, afwijkingen aan de benen, gezonken bovenlijn, matig tot slecht achterbeen gebruik of het kruis heel hoog houden.
Overigens ook wel een paar hele fijne Duitsers gezien hoor maar die zijn dan ook doorverwezen.
yvonnepuntnl schreef:Die moest ook veel langer gelijnd zijn!MissQ schreef:Dit is Desperado; Valdez x Rubinstein I (nr. 529) in de kooi:
tamoreliefje schreef:Er zitten paar nieuwe leuke hengsten tussen. En tot nu toe van de filmpjes die er getoond zijn kan de Bonte mij het meest bekoren.
yvonnepuntnl schreef:Kan ook best dat de jury dat niet heeft gezegd, maar ik zeg dat omdat ik dat zo op de foto zie. En als er met het fundament wat mis is, ja dan liggen ze er meteen uit.
En het is ook niet zo dat het nu allemaal voorbij is. Totilas werd als 3 jarige ook niet aangewezen