Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
krackertje schreef:De 1e 2 groepen hengsten waren zo teleurstellend dat we ons plan getrokken hebben en naar huis zijn gegaan.
Voor de enkele hengst die op papier nog wat leek te kunnen zijn, hebben we een paar kennissen van ons ingeschakeld om die te bekijken.
krackertje schreef:mbkaatje, op papier hebben we bekeken wat er naar onze smaak tussen zou kunnen zitten, dat was maar een enkele en die worden voor ons bekeken!!!
In de 1e 2 groepen was de kwaliteit zo bedroevend slecht dat mijn broek er van af zakte.
merelhof schreef:andiamo: dus eerst gekeurd door nrps, eerst niet genomen door ongeval en dan goedgekeurd kwpn na verkort onderzoek en dan Z . Stond er bij van Olst niet bij, daar enkel nrps en z, verwarrend
shan schreef:De derde groep was nog erger.![]()
Maar daarna werdt het beter hoor.
krackertje schreef:Let op, vooral je eigen plan trekken, dat lijkt mij nu toch zeker het motto, gelukkig doen wij toch niets liever
NatasjavE schreef:krackertje schreef:Let op, vooral je eigen plan trekken, dat lijkt mij nu toch zeker het motto, gelukkig doen wij toch niets liever
Ik heb een Gelderseik doe niets anders
![]()
Nou ik hoor het morgen wel van bekende die ik daar tegen kom..
Ben heeeel benieuwd(hoor ook alle inside roddels meteenWe hebben er weer zin in)
krackertje schreef:shan schreef:De derde groep was nog erger.![]()
Wat er daarna kwam had eigenlijk onze interesse niet qua bloedvoering.
Onze contactpersonen hebben ons getipt op de Oscar x Corleone, de Vivaldi x Donnerhall en de Florencio van Nico maar ja Florencio gaan wij toch niets mee doen de komende jaren.
We hebben weinig gemist, hooguit nog meer ergenis!!
EllyGesth schreef:Ik denk toch dat jullie te vroeg naar huis zijn gegaan want wij vonden dat er vandaag meer goede hengsten waren als andere jaren. En volgens ons hebben we het goed gezien want van de 13 favoriete hengsten op ons lijstje mochten er toch 11 door naar het verrichtings onderzoek.
Ik denk als daar een stel van goedgekeurd worden dat we toch weer een paar goede dekhengsten erbij hebben.
krackertje schreef:shan schreef:De derde groep was nog erger.![]()
Wat er daarna kwam had eigenlijk onze interesse niet qua bloedvoering.
Onze contactpersonen hebben ons getipt op de Oscar x Corleone, de Vivaldi x Donnerhall en de Florencio van Nico maar ja Florencio gaan wij toch niets mee doen de komende jaren.
We hebben weinig gemist, hooguit nog meer ergenis!!
krackertje schreef:magootie, gefeliciteerd, een beste hengst, zowieso een heel goed sportpaard........