Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janderegelaa schreef:weule schreef:oké, bij enkelen hier en ook bij mij, was er het vermoeden dat dit gebeurde bij de hengsten die voor de HK kwamen, maar dit is dus niet juist geconcludeerd van mij (ons) ?
Dat gebeurd ook met hengsten voor de hengstenkeuring.
MargreetB schreef:Breezer:
De anderen gaan wat langer duren...
ceasario schreef:MargreetB schreef:Mijn favoriet is de Uptown, een fijn en correct paard.
Bij wie staat deze ??
ceasario schreef:MargreetB schreef:Breezer:
(...)
De anderen gaan wat langer duren...
Dat is die hoog ingestelde toch..Vind hem toch lekker door het lijf galoperen met een idem stap..
In draf mis ik het natuurlijk gedragen zijn..kan wat balans zoeken zijn.
Bedoel zoiets..
http://vimeo.com/6629737
Nu de volgende.. Ik geloof dat ik de enige ben..
De rest is meer met polderen bezig.
Ze zijn te groot voor Vimeo (die kan max 500MB hebben) en ik probeer ze nu via Youtube te uploaden maar die gooit ze d'r telkens halverwege uit... Weet iemand misschien een andere site waar ik het kan proberen?
Ze zijn te groot voor Vimeo (die kan max 500MB hebben) en ik probeer ze nu via Youtube te uploaden maar die gooit ze d'r telkens halverwege uit... Weet iemand misschien een andere site waar ik het kan proberen?[/quote]liliputter schreef:De Florencio eruit... Had ik niet verwacht.
misterA schreef:De Uptown is een achterkleinzoon van Ferro, en behoudens Gribaldi verder geen enkele recente dressuurvererver zoals bijv. Flemmingh, Jazz, en alle duitse lijnen zoals Donnerhall, Rubinstein of S.Hit inde afstamming.
Qua bloedvoering past hij bij heel veel merries.
) en dan ook nog eens gribus erachter, hmz nee ben er niet zo weg van 
MargreetB schreef:Sorry, dat wil maar niet lukken...Ze zijn te groot voor Vimeo (die kan max 500MB hebben) en ik probeer ze nu via Youtube te uploaden maar die gooit ze d'r telkens halverwege uit... Weet iemand misschien een andere site waar ik het kan proberen?
ceasario schreef:Splitsen via windows moviemaker.
druk op bestand...Importeren in collecties
dan slepen naar de balk en dan opslaan op deze computer.
en dan youtube
MargreetB schreef:[
Alléén maar dit, of moet je ook nog iets doen voordat je opslaat (splitsen)? En sla je dan één bestand op, of moet je ze afzonderlijk opslaan?
Als ik ze importeer krijg ik ze in 6-en terug..
MargreetB schreef:Rhea schreef:ik dacht eerder aan bordeaux1 bordeaux2
Bordeaux 1 en 2 lopen nu bij Youtube, 1 zou over 40 min klaar moeten zijn en daarna begint 2...![]()
Bojengel 1 loopt net bij Vimeo, dat gaat nog langer duren...
Sorry, kan er echt niet meer van maken...