We hebben net gebeld..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Sjoert schreef:Licotus, Lingh, Lord Loxley, Negro, Obelisk, OO Seven, Oscar, Osmium, Paddox, Painted Black, Polansky, Prestige VDL, Radetzky, Rhodium, Blue Hors Romanov, Ronaldo, Royal Hit, Rubin Royal, Rubiquil, Samba Hit I, Samba Hit II, San Remo, Sandreo.
Kun je hier verder nog wat over zeggen CdJ?
Jazeker!
Dat zijn 23 hengstennamen.
Kajanus schreef:Jeetje wat jammer zeg en weet je ook waarom niet??
CGJ12 schreef:meredith schreef:de rhodium x amethist (hoge witte achterbenen) misschien gezien?
Jaahhaaahhhaaaaa...........
Die herinner ik me wel. Sprak me gelijk aan.
Mooi sprekend getekend bruintje. Vier hoge witte benen dacht ik, met flinke bles. Redelijk volwassen en bevleesd. Leek me een plezierig beestje.
In tweede instantie moest ik wel constateren dat ie lichtelijk beknopt aandeed, en ook nog hoogbenigheid miste. In beweging op het harde was het ook maar zo-zo.
Die komt dus te kort voor mijn 2e bezichting, maar kan in het gebruik wel eens een leuk diertje worden voor de amateur.
68-70 bleef er over (of net andersom). Dus bij mij net niet sterwaardig.
P_Tries schreef:Ook de hensgt waar ik voor heenging is niet door, er waren 3 rhodium's, 2 hiervan zijn door naar de 2e bezichtiging. En de rhodium waar ik mee was *door de dalhoeve uitgebracht* is helaas niet door.
Wel een aantal heeele leuke hengsten gezien, was een erg leerzaam en leuk dagje.
liliputter schreef:WE ZIJN DOOR!!!!!Painted black x Chronos, is 1.71
14 van de 70 hengsten door naar de 2e bez. en wij hebben de enigste Painted Black:D