Gitta1977 schreef:Hey je was er dus wel Amaze? Heb je niet gezien!!
Hihi ik was verdekt opgesteld bij de koffie hoek !

Gelukkig heb jij wel fotos gemaakt.....
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gitta1977 schreef:Hey je was er dus wel Amaze? Heb je niet gezien!!
listiglistje schreef:anneve schreef:Door mij hè. (En mijn mening wordt hier afgekraakt door mensen die de hengsten niet live gezien hebben.) Het tandenknarsen vergeef ik hem.
Je praat weer poep
amaze schreef:Dat de Partout naar huis moest, vond ik echt terecht .Imo schoot hij eigenlijk in alles tekort ;niet slecht, maar gewoon in alles -als hengst-niet goed genoeg .
Katja schreef:De onderste is toch de Rousseau??
ceasario schreef:anneve schreef:Het tandenknarsen vergeef ik hem.
Zenuwlijder ??
amaze schreef:wonderboy schreef:Lees hier net dat onze don romantic als het meest ideale paard word gezien.das tog wel heel goed voor onze zizou
Is hij van jullie Wonderboy ?..of door jullie gefokt ?
Ik vond hem persoonlijk de beste ,niet de meest opvallende (dat was de Krack) maar wel een paard dat zich simpel liet rijden (heb geen tandengeknars gehoord) en 3 fijne basisgangen heeft met veel balans.
Verder viel me de Scandic erg mee ( vooral een goede draf -hij liet zich ook al mooi een beetje sluiten !) en de Rousseau X Amethist kon vooral heel fijn galopperen .
Het zijn wel hengesten die me lijken een merrie nodig te hebben met een scheutje bloed
Katja schreef:San Remo x Balzflug
Was nogal een beetje lastig maar liet zich op een paar stukken fijn zien. Denk dat hij wel heel veel moet verbeteren om over twee weken door te mogen.
Katja schreef:
Katja schreef:San Remo x Balzflug
Was nogal een beetje lastig maar liet zich op een paar stukken fijn zien. Denk dat hij wel heel veel moet verbeteren om over twee weken door te mogen.