Dees schreef:Wat is het programma eigenlijk voor dit weekend?
Morgen 3e bezichtiging en zondag naar de kerk ofzo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dees schreef:Wat is het programma eigenlijk voor dit weekend?
Komt Jazz vanavond ook nog of is ie al geweest? Ik zit pas een uurtje ofzo te kijken.... Anne_GTI schreef:Liselot11 schreef:Ik zit het hier ook eens allemaal te bekijken vanaf een half uur geleden... Maar die Johnson, heeft die niet een enorme slag in het wiel?! Hij is regelmatig onregelmatig, of ligt dat aan mij?
Bedoel je Uptown niet?
Anne_GTI schreef:Morgen 3e bezichtiging en zondag naar de kerk ofzo.

Liselot11 schreef:Nee, Johnson net. In de stap plaatst hij zijn rechtsachterbeen nét in de afdruk van zijn rechtervoorbeen, zijn linkerachterbeen stapt wel over de afdruk van het linkervoorbeen. En dit is niet 1 pas ofzo, dit viel me het hele stapgedeelte op.
Tha_Niekje schreef:Anne_GTI schreef:Morgen 3e bezichtiging en zondag naar de kerk ofzo.
Ik ga zondag niet mee hoor... ik moet zondag naar Duitsland

Tha_Niekje schreef:Anne_GTI schreef:Morgen 3e bezichtiging en zondag naar de kerk ofzo.
Ik ga zondag niet mee hoor... ik moet zondag naar Duitsland
Leuk, Jan komt ook nog langs op de hengstenkeuring
Ik ga ff chips en cola pakken en me installeren voor de kuren die zo komen! Wel handig hoor zo op de pc kijken, beter dan in die drukte dringen voor je plekje! Anne_GTI schreef:Ik ook niet hoor, ben woensdag al geweest.

Ze zal zich wel niet al te prettig voelen op dit moment....

)