Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annash schreef:Wel diep respect voor de lange bijlesposten van sommigen! Ik probeer wat vaker/korter reageren, hoe krijgen jullie zulke posts voor elkaar vanaf je telefoon?
Thanks!
Boelles schreef:Annash, is dat niet te lang? Zou ik haast niet durven haha. Succes wel!!
. En Zilver ben je kwijt! Zo lief

. Ik maak ze vaak op mijn gsm. Ik open 2 tabbladen. 1tje waarin ik de post opmaak en de andere kan ik dan scrollen tussen de reacties. Steekt wat tijd in maar ben er ondertussen handig in geworden.
wat hormonen kunnen doen soms haha. Ik ben ook altijd wat onzeker tot ik de veulens echt gevoeld heb ( of de merrie echt vroeg dik wordt
) wat een leuke foto van Zilver met je dochter
mooi alles in 1x drachtig.
. Maar je moet het ook allemaal kunnen bolwerken natuurlijk. Fijn dat alles wel vlotjes drachtig geraakt. Hopelijk vind je nog een stukje land voor je oudere merries/jonkies.
. Merk je iets aan gedrag al of nog niet?

Heel blij mee. Op naar een gouden tolter volgend jaar
(Fenja is mijn IJslander, drachtig van Perry)
Stalling per dag is al 25 euro voor een kleine paddock. En dan alleen de inseminatie is 500 euro, swab en eventueel spoelen of andere extra's komen er nog bij. Lang leve Zweedse prijzen
. Zoo dat zijn zware kosten zeg
. Dr staart is kort vanwege de keuringen die ze gelopen heeft. 
. 

. Trekpaarden zijn veel voorkomender op dat gebied. Als je gaat kijken online vind je ook heel weinig shires enz te koop.