Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

homozygoot zwart en splash, heterozygoot bont 

(stiekem mijn oogappel
qua bloedlijn voor ons het minst interessant om een hengst van aan te houden, maar ik ga het lekker toch doen
)

Citaat:We hebben Pepper op kleur hebben laten testen en hij is genetisch gelijk aan papa Shadow homozygoot zwart en splash, heterozygoot bont
pien_2010 schreef:Kun je mij iets uitleggen. Ben een vreselijke leek op kleuren. Je schrijftCitaat:We hebben Pepper op kleur hebben laten testen en hij is genetisch gelijk aan papa Shadow homozygoot zwart en splash, heterozygoot bont
En dan staat er een prachtig blond/valk (zeg het maar)? veulen met beetje zwart. Gaat hij dan nog door kleuren naar zwart?
Mooi stel heb je staan en de minst interessante is wel heel erg leuk. Dus dat je die aanhoudt vind ik leuk.

dat komt dus doordat hij homozygoot splash is (daar komen de blauwe ogen en vele wit vandaan)

zij had dit jaar het dode veulentje wat we eraf hebben moeten halen. Maar zij is van de week opnieuw drachtig gescand voor een april 2026 veulentje
helemaal leuk om weer naar uit te mogen kijken
zullen we het dan volgend jaar gewoon maar weer opnieuw doen?