Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mce schreef:Hoe kun je een hengst bekijken in deze atmosfeer??? Wat draagt dit spectakel bij aan dierwelzijn??
In show of niet, bloed in de mond mag NERGENS, zegt veel over de mensen die op de tribune zitten lijkt me, als je daar voor gaat klappen.
Voor wie is dit spectakel???
denisesilver schreef:Denk dat veel applaus bij het verlaten van de baan van Toto voor de organisatie was, dat ze het afkapten. Vanuit mij was dat in ieder geval de reden.
Helemaal eens wat betreft het spektakel. Trek die vreselijke band en die dansers de baan uit en laat die paarden zien. Vertel wat zij bereikt hebben zowel zelf als hun nakomelingen. Die drukte leidde alleen maar af. En voor de ruiters werd het hang en wurg werk.
Die merrie had absoluut geen slecht achterbeen. Veel buiging, trad goed onder, en liep echt superbraaf haar rondje. Voor een driejarige helemaal!
manubres schreef:Heeft iemand vanochtend de eerste groep gezien? Ik had het gemist en kijk het nu even terug omdat één van mijn favorieten van de eerste bezichtiging: 495 SIR DONNERHALL x JOHNSON in die groep zat. Ik vond hem wederom weer geweldig, maar ging niet door omdat zijn stap niet voldoende overtuigd. Ik heb zelf veel slechtere paarden die ook een mindere sta hadden wel zien doorgaan, heel apart.
Aimee schreef:manubres schreef:Heeft iemand vanochtend de eerste groep gezien? Ik had het gemist en kijk het nu even terug omdat één van mijn favorieten van de eerste bezichtiging: 495 SIR DONNERHALL x JOHNSON in die groep zat. Ik vond hem wederom weer geweldig, maar ging niet door omdat zijn stap niet voldoende overtuigd. Ik heb zelf veel slechtere paarden die ook een mindere sta hadden wel zien doorgaan, heel apart.
Ik had er niets mee. Maar goed, dat zegt niet zoveel. Er zijn meerdere door die wat mij betreft niets toe te voegen hebben en/of niets extra hebben. De Fynch Hatton en de Revolution bijvoorbeeld.