Dat zou ik kunnen, en dat zal ik ook doen als ik de geschikte plek niet vind. Maar ik denk dat Rosette ook gewoon een heel leuk gebruikspaardje zou zijn en daar ook van zou genieten.
Jorex
Geplaatst: 13-06-22 20:02
Knolselder schreef:
Een karretje is zo gekocht Ik heb ze niet meer gemeten. Denk dat ze nu ergens rond de 90cm zit.
Dan is ze al te groot voor mijn klavertje 3. Mijne zitten beide rond de 85cm. Ze is wel heel erg leuk.
Ik zal ze eens meten, maar de laatste keer dat ik haar mat, zat ze volgens mij aan 87cm.
Kabayo
Geplaatst: 13-06-22 21:15
Ik heb wel interesse. Maar snap jou kant ook. En ik weet niet zeker of ik zoiets kan bieden. Mocht ik eens een kindje hebben die graag rijdt gaan we zeker naar wedstrijden in de bixie maar ja. Das toekomst he
Lheb ze alvast nog eens ongeveer gemeten (beetje kromme stok) en ze zit toch al aan de 93cm ongeveer. Misschien iets erbij. Moet mijn goede eens meenemen.
Rosette is leuk zeg, zou wat zijn voor Menne Penn.
Anoniem
Geplaatst: 14-06-22 09:08
Aah Roset met dr dikke haardos. Knappie. Ben benieuwd of je het ideale plekje vind. Ga je haar anders wel weer dekken dit jaar? Of is ze al drachtig. Ik ben het even kwijt met al die mini's.
Ze is wel een goede maat voor als menpony te gebruiken. En een leuk kleurtje om mee te fokken, kon ze ook bij een stamboek ingeschreven worden?
Mijn eigen zijn net wat te klein eigenlijk vooral qua gewicht. Maar ze doen het zo graag. En dat ik dan af en toe mee moet wandelen dat doe ik er dan graag bij. Krijgt het baasje ook nog wat conditie (zolang ze niet plat met der muil in het mulle zand valt )
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-22 12:14
Ja ze is er ideaal voor gebouwd. Elegant, en toch een tikkeltje meer body voor kracht. Dat wordt een echte eyecatcher om mee buiten te komen hoor! Het is ook zeker geen straf om haar hier te hebben staan. Ik denk dat ze qua looks wel het mooiste paardje is hier Moeder heeft ook heel goed gangwerk en daar heeft ze wel wat van meegekregen. Als jaarling vorig jaar.
Ik heb het nog niet over mijn hart gekregen een advertentie te maken. Via via zou nog leuker zijn.
rayoow
Geplaatst: 14-06-22 13:18
Ik wil wel meer informatie over haar,
Al een tijd je opzoek naar een leuke merrie, Voorzowel voor de koets, als onder het zadel (amazone in de maak ) en mogelijk een keer 1 veulentje
Ik heb de plek, het wagentje (voor de toekomst) maar ik wil die andere
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-22 13:16
Hahaha Mer, ik vrees dat Trixie niet eens de 80cm haalt Dat is hier een beetje de mascotte van de boerderij denk ik ondertussen Ik heb ze ooit voor heel veel geld kunnen verkopen (3 nullen en een leuk cijfertje ervoor) en niet gedaan Wie weet moest ik het wagen om ze ooit eens te dekken door een geschikt hengstje? Iets voor jou?
Als je op een privé stalling staat lopen de prijzen wel eens snel op ja, dat kan ik begrijpen!
Ik heb gewoon een dure smaak oepsie, maar Trixie is gewoon ook zo leuk nu is Rosette ook heel knap.
StalMelyn
Geplaatst: 15-06-22 23:30
Er komt gewoon niemand geschikt en als de tijd dan daar is loopt rozetje bij mij
Maar nu gaat het echt niet met 3 pony's op pensionstal (mijn opfok pony's staan ook op pensionstal)
Marigold
Geplaatst: 15-06-22 23:41
Ik krijg gewoon visioenen/droomwens van deze onwijs mooie (ook stoere) kleine pony en een Camargue paardje, samen op de wei, met een mooi schuilstalletje. En zie mezelf relaxede tochtjes maken op de Camargue en Rosetta als handpony mee. (Bij langere reizen ook als bagage pony).
Dreams..
Nieuwe eigenaar zal er vast heel blij mee zijn, plaatje van een pony. En ook best een aardige maat als ze op twee jarige leeftijd al 90 cm is. Als ik kon had ik interesse, hopelijk blijft ze op Bokt te volgen
En aan de andere kant, als ik jullie dromen en visioenen lees, denk ik: Ja, JA! Hoe cool en leuk zou het zijn moest ze zo een plekje hebben! Dus ga maar allemaal een plekje maken voor Rosette
Mijn balkon is zeker weten groot genoeg en overdekt, perfecte stal! Ze past makkelijk in de lift dus 6 hoog is ook geen probleem. Dieren zijn toegestaan maar denk toch dat ik klachten ga krijgen
All eyes on Lonneke. Ging vanavond toch maar eens extra kijken, zo een onderbuikgevoel. En ja, uier is iets voller. Zeker niet vol, maar er is verschil. Maar vooral toen ik eens in de speen duwde, kwam er een straal vocht uit. Dus alarm om en vanaf nu onder de camera in de nacht.