Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iorrr schreef:Umeo hoeveel wil je er?![]()
Het is een Cohinoor uit een elite sport springen en dressuur van Numero Uno x Goodtimes x Voltaire. Pohinora J.
Top karakter erop
[ [url=m/Th07TI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hD1A4S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Firegirl schreef:Ik laat de plannen even in de koelkast. Door alle Corona perikelen geen tijd en energie om me er goed in te verdiepen en dingen te regelen. We waren van plan om ET te doen.
gomir schreef:Iorrr heeft Marcel de Boer Anora (de numero uno) gereden of heb ik dan het verkeerde paard voor ogen?
De Cohinoor is goed gelukt zeg! Ik vind dat zo'n fijne hengst, maar twijfel nog een beetje op wat voor merrie hij nou het beste past.
Ik dek de merries dit jaar gewoon weer, maar ik hoef ook niet van de paarden te leven en verkopen ben ik toch al niet zo goed in
Selente schreef:Firegirl schreef:Ik laat de plannen even in de koelkast. Door alle Corona perikelen geen tijd en energie om me er goed in te verdiepen en dingen te regelen. We waren van plan om ET te doen.
Oh ik ken daar nog wel iemand voor waar ik super goede ervaringen mee heb. Die kwam ook altijd op de stal alle merries spoelen waar ik werkte.
Iorrr schreef:Umeo hoeveel wil je er?![]()
Het is een Cohinoor uit een elite sport springen en dressuur van Numero Uno x Goodtimes x Voltaire. Pohinora J.
Top karakter erop
[ [url=m/Th07TI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hD1A4S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iorrr schreef:Leuk die is idd verwant aan onze!
Wij hebben uit deze lijn nog in ons bezit
Anora D.L. (Numero uno x Goodtimes)
Anora IIC (Goodtimes x Voltaire)
Lynnora J. (Favorit Ask x Goodtimes)
Minora J. (Cornado I x Goodtimes)
Nanora J (Carrera x Numero Uno)
Pohinora J. (Cohinoor x Numero Uno)
En dan is Anora DL drachtig van Mylord Carthago en Anora II geïnsimineerd met Quickly de Kreisler