Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Timo schreef:Het KWPN meldt: "Hoewel de fokwaarde sport nu nog net niet voldoet aan het gewenste niveau, zijn bovenstaande wapenfeiten reden geweest om Verdi toch het keur predikaat te verlenen."
Ik vraag me af waarom ze dit niet kunnen doen voor Krack C dan? Ik vind dat die ook zeker zijn visitekaartje heeft achter gelaten in zowel de fokkerij als de sport (van hemzelf evenals zijn nakomelingen)...
R12312 schreef:Grootste gedeelte van Krack zijn nakomelingen zijn ook niet interessant, de enige die een stempel heeft gezet is Vivaldi en dat heeft hij aan zijn moederlijn te danken. Daarnaast ligt dat OCD onderzoek waarschijnlijk nog ergens onder in een burola.
janderegelaa schreef:R12312 schreef:Grootste gedeelte van Krack zijn nakomelingen zijn ook niet interessant, de enige die een stempel heeft gezet is Vivaldi en dat heeft hij aan zijn moederlijn te danken. Daarnaast ligt dat OCD onderzoek waarschijnlijk nog ergens onder in een burola.
Nou, misschien moet je de database dan maar wat beter doorlezen. Gros van zijn zonen zijn wel degelijk heel goed en veelbelovend.
En vwb OCD. Gribaldi heeft er 3000 gedekt, 169 prok merrie's en is preferent.
Krack heeft er 1500 gedekt, 144 prok. Dat is dubbel zo goed...
TequilaRos schreef:Er zijn ook zat merries die PROK gekeurd worden waarvan de DA al zegt dat het niet in orde is. Deze foto's worden dus nooit aangeboden bij het KWPN en zullen dus nooit meetellen in een percentage.