Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mbkaatje schreef:Wat is er met de Brabanthallen? Achterstallig onderhoud?
Daar kan het KWPN dan toch niets aan doen? Die huren allen.
anneliesdj schreef:mbkaatje schreef:Wat is er met de Brabanthallen? Achterstallig onderhoud?
Daar kan het KWPN dan toch niets aan doen? Die huren allen.
Nee nee nee, ik doelde erop dat iemand zei dat ze blijkbaar krap bij kas zitten.
En dan bedoel ik, dat is wel te zien als ze nog zo'n show kunnen maken en die hele tent daar afhuren.
Kunnen die paar honderd voor livestream er ook wel bij toch?
Ben het verder eens met ceasario, beetje jammer dat ze zichzelf wegzetten als het beste stamboek ter wereld en dan niet de moeite nemen een livestream te voorzien voor alle klanten die niet in de gelegenheid zijn te komen.
janderegelaa schreef:Het ís het beste stamboek ter wereld, dat geven de cijfers aan.
Dees schreef:[ Mijn mening: een dergelijk groot op sport gericht stamboek zou zich domweg mogen schamen geen toppaarden mee te hebben lopen. Maar verhoudingsgewijs konden andere stamboeken nog wel eens aanzienlijk beter scoren.
Citaat:Het KWPN biedt een nieuwe mogelijkheid voor hengsten om in te stromen in het verrichtingsonderzoek. Drie- tot vijfjarige hengsten die niet via het reguliere selectietraject zijn aangewezen, kunnen alsnog worden aangemeld voor het verrichtingsonderzoek
Dees schreef:Bojengel is succesvol dit jaar!
anneliesdj schreef:maar volgens kwpntv is die niet door.
janderegelaa schreef:Zo'n livestream is voor het KWPN helemaal niet zo boeiend omdat een groot deel van de geïnteresseerden die echt niet kunnen komen op plaatsen in de wereld zitten waar er een groot tijdsverschil is.
BWP schreef:De afwezigen hadden ongelijk zeggen ze dan, maar heel wat van die afwezigen volgden het gebeuren via de live stream. Vanuit België werd de keuring maar liefst door ongeveer 20.000 mensen bekeken. Nederland, Duitsland, Zweden en Frankrijk vervolledigden de top 5. Wat verder in die statistieken zien we als opmerkelijk land onder andere Brazilië waar we toch ook 74 kijkers mochten noteren.