Wat een stelten zeg..

Zet je er snel nieuwe foto's op.
Ben de hele dag door al aan het kijken of er nog geen nieuwe foto's zijn geplaatst.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tosadog schreef:Ik ben erg laat, maar gefeliciteerd Elien! Wat een mooi gitzwart ventje! Maarree..blijft ie zwart als ie ZO zwart geboren wordt?![]()
Echt een sjiek ding!
maaike_lotte schreef:Hee Elien ik zat te denken, jij rijd bij de koetsenclub Bathmen he? ik rijd daar op de ponyclub en had eerder altijd privéles op maandagavond, daar zag ik je altijd! ik zat al in je profiel te kijken en Mythos (volgens mij) kwam me zo bekend voor, dus ik keek even op je website.en die demonstratie bij BTP had ik ook gezien, respect, heel gaaf was dat
jackgirl schreef:Dat word ook vast een blijvertje
Bassenqua schreef:Inderdaad Elien, gelukkig is het allemaal achter de rug en was je gewoon lekker thuis! Twee prachtige veulens en van ieder soort één.Doe je Jody de groeten morgen en geef mijn dikke vetzak Viga maar een knuffel, zij is Dinsdag naar Draak gegaan, stond de volgende dag hengstig dus gelijk gedekt!
xElienx schreef:jackgirl schreef:Dat word ook vast een blijvertje
nee ECHT nietde mannen zijn nu al in de meerderheid
ik weet zeker dat sil volgende keer weer zoiets moois bakt (heb al n date geplant, maar ga het nog niet openbaar zetten omdat het nog een tijdje duurt![]()
), en ik kan echt niet alles houden. dus hengsten gaan sowieso weg. eigenlijk zitten we sowieso t max aantal....
xElienx schreef:maaike_lotte schreef:Hee Elien ik zat te denken, jij rijd bij de koetsenclub Bathmen he? ik rijd daar op de ponyclub en had eerder altijd privéles op maandagavond, daar zag ik je altijd! ik zat al in je profiel te kijken en Mythos (volgens mij) kwam me zo bekend voor, dus ik keek even op je website.en die demonstratie bij BTP had ik ook gezien, respect, heel gaaf was dat
wat grappig dat je zo dichtbij woont! rijd je nu niet meer op de maandagavond? anders ga ik het eens in de gaten houden.
die demonstratie was ook echt gaaf om te doenleuk dat je het gezien hebt