€ 1100 ....Wat een dekgeld ..pfff dat is gewoon nemen, en het wordt er nog grif voor betaald ook !?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
overzee2 schreef:wie gaat er dekken met een van de hengsten uit het voorjaarsonderzoek?
Ik tijwfel tussen bretton woods en de florencio. Alles zegt dat ik gek ben om de 1 e te doen maar mijn gevoel he..... . Dom maar waar.
[***] schreef:Nou als ie niet gekeurd is wordt het een reg. B veulen.
Voor een sportpaard of hengstveulen denk ik niet een heel groot nadeel, met een merrieveulen zou je niet naar de keuring kunnen, dus wel een nadeel en dat voor de som van 1100 euro.
oneway schreef:[***] schreef:Nou als ie niet gekeurd is wordt het een reg. B veulen.
Voor een sportpaard of hengstveulen denk ik niet een heel groot nadeel, met een merrieveulen zou je niet naar de keuring kunnen, dus wel een nadeel en dat voor de som van 1100 euro.
Als het dan zo'n goede merrie is, rijd je er toch een IBOP mee?
Als je een goed paard wil fokken en geen waarde hecht aan de OC klasse C dan zou ik het gewoon doen! Ik vind het een machtig paard!
Sjuimpje schreef:s0173957 schreef:is al gekerd bij AES en zal hoogstwaarschijnlijk ook in Oldenburg z'n dekbrevet krijgen, dus toch geen enkel probleem?
Dat heeft geen enkele status, je kan ook bij de papierloze tinkerhengst van de buurman dekken dan krijg je hetzelfde papier.