(doe je altijd zo naar trouwens?)....of moeten we maar gewoon je onderschrift als richtlijn houden voor het interpreteren van je posts?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paintlinger schreef:(doe je altijd zo naar trouwens?)
CGJ12 schreef:Paintlinger schreef:(doe je altijd zo naar trouwens?)
Je treft het. Ik ben vandaag in een aardige bui........
Kajanus schreef:hoe komt dat, zoveel goede Sandreo's gezien
vossie schreef:@CGJ12 heb je de jonge polansky('s) gezien? Ben daar wel heel benieuwd naar, aangezien ik een fijne dressuurmerrie van Polansky rijdt.
Sjoert schreef:Licotus, Lingh, Lord Loxley, Negro, Obelisk, OO Seven, Oscar, Osmium, Paddox, Painted Black, Polansky, Prestige VDL, Radetzky, Rhodium, Blue Hors Romanov, Ronaldo, Royal Hit, Rubin Royal, Rubiquil, Samba Hit I, Samba Hit II, San Remo, Sandreo.
Kun je hier verder nog wat over zeggen CdJ?
fokfanaat schreef:Ik vons ze vorig jaar ook nog niet zo tegenvallen, mooie royale paarden, goeie hals, mooi front, middenstuk een beetje gezonken en achterbeen kan sterker.
Pipo schreef:Inmiddels zouden er toch wel wat uitslagen bekend kunnen zijn of niet?
Of was het een grote groep vandaag?
Sannah schreef:fokfanaat schreef:Ik vons ze vorig jaar ook nog niet zo tegenvallen, mooie royale paarden, goeie hals, mooi front, middenstuk een beetje gezonken en achterbeen kan sterker.
Ik heb vorig jaar flink te gapen bij de ongeveer 19 Sandreo's die voorbij kwamen, heb toen misschien 3 betere gezien.
Dus ik was ook benieuwd of de collectie van dit jaar weer zo dramatisch was
CGJ12 schreef:vossie schreef:@CGJ12 heb je de jonge polansky('s) gezien? Ben daar wel heel benieuwd naar, aangezien ik een fijne dressuurmerrie van Polansky rijdt.
Hoeveel waren daar van dan?
Ik herinner me maar ééntje........... en die had het type niet echt mee........ zacht uitgedrukt.
Echt eentje waarbij ik dacht: die eigenaar moet nodig naar Pearle of Hans.....
meredith schreef:de rhodium x amethist (hoge witte achterbenen) misschien gezien?
wuswa schreef:Is er nou niemand anders dan CGJ12 geweest????
Kajanus schreef:Maar ik ben zo nieuwsgierig of die van JW door is, ik hoop het zo.