jessje schreef:Leuk marijke! Ik had vorig jaar een heel tof merrieveulen van Elvis![]()
Besita, was Kasanova.
Nog geen utamaro bij jullie?
Nee

Bij Joris idd top voor zulke dingen ..meedenken en tegemoedkomen met de fokkers
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marijkeeee schreef:caro29 schreef:Iemand bekend met nakomelingen van pommerol de muze?
Heb er 1 uit een etoulon. Word 2 juli 3 jaar begin dit jaar rontg ggk en denk dat ze wel 175+ word. Mooi paard zit goed in elkaar. Vrij springen 1x gedaan en ze lijkt wel vermogen te tonen. Maar zit wel een kop ophondsbrutaal! Dat was de moeder in het begin ook dus om nu te zeggen dat komt van vader weet ik niet. Tot nu toe vind ik dat ze veel van haar moeder heeft. in type misschien net iets luxer dan moeder.
Charisma schreef:Knappe vent geboren gisteren!!
Heel blij mee, tis een groot langgelijnd veulen!
Vanmiddag na t werk ga ik langs en probeer droogfotos te maken!
[ [url=m/lDoJar.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L6X6wp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LIGkoi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Colorit x canabis x nabab de reve
betadine schreef:Vandaag mijn hengstige merrie een eerste keer gescand. Zitten 2 kleine eicellen. Da komt woensdagmorgen terug scannen. Hopelijk mag ik dan het kwakje bestellen![]()
Iemand ervaring met de verzendservice van team nijhof naar België qua prijs en service ?
Was helemaal gespannen toen de Da kwam. Lijkt wel of ik zelf een baby krijg... genant![]()
Gomir: Hopelijk al een beetje beter met je veulen.
Lynn_Nikita schreef:Iemand een tip over een leuke kleur grote springpony? Bedoeling om te dekken met een grote vos merrie, Willen er een grote D maat uit proberen te krijgen met hopelijk een leuke kleur, Merrie is een vos dus Palomino zou wel leuk zijn mocht dat lukken, bont is evt ook wel een optie.
Ik ken wel de du Bois lijnen maar dat is dressuur, maar zoek zoiets in spring.