Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bertje16 schreef:kom even binnenvallen; weet iemand waar je de dekgelden van de Brabandere kan vinden? Krijg een laat veulen maar wil mogelijk toch weer dekken. Omdat ik maar 1 max 2 pogingen heb zijn de kosten en voorwaarden wel belangrijk.
Bertje16 schreef:kom even binnenvallen; weet iemand waar je de dekgelden van de Brabandere kan vinden? Krijg een laat veulen maar wil mogelijk toch weer dekken. Omdat ik maar 1 max 2 pogingen heb zijn de kosten en voorwaarden wel belangrijk.
gomir schreef:Ze is leuk Revali!
Hier tegenslag...
Waarschijnlijk een tik gehad van de merrie in de paddock. Dikke bult (wsl bloeduitstorting) op de bilspier, kan nauwelijks lopen en komt nog niet zelfstandig overeind door de pijn. Heb in overleg met de dierenarts metacam gegeven en mag dit morgen herhalen. Dan komt ze toch om Bella te spoelen en de 3-jarige te insemineren en kijkt ze ook meteen even naar het veulen. En ik ga vannacht dus weer de wekker zetten
gomir schreef:Koelen gaat echt niet lukken, al is het maar omdat ik hem echt niet tot het stromend water kan tillen alleen. Voor nu hoop ik dat de tweede gift metacam morgenochtend hem wat comfortabeler maakt en dan vanaf morgen idd smeren met iets geschikts. Verwacht ook wel dat het goed komt, maar wat is hij sneu zo