Ik denk dat het bij de hengst vandaan komt eigenlijk. Haar andere veulen is ook gewoon goed op de foto.
Gelukkig niet meer van mij deze.
Charisma
Geplaatst: 08-05-22 15:51
.
Laatst bijgewerkt door Charisma op 28-10-24 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt
lexa
Geplaatst: 08-05-22 16:03
Het hoeft ook niet altijd erfelijk te zijn
Pantykous
Geplaatst: 08-05-22 16:12
Charisma schreef:
En de 2e ronde foutloos!!
Goh, wij hebben een vagabond gefokt en die is wel goed op de foto. Geen idee of hij gekend is om vaker een slechte te geven...
Wat goed!
Das ook waar, is niet altijd erfelijk. OPfok doet ook veel. Maar zo slecht op de foto's vind ik wel opmerkelijk. Ik ken nog 2 andere Vagabonds die ook niet goed zijn op de foto, maar ja, N=3.
Charisma
Geplaatst: 08-05-22 16:23
.
lexa
Geplaatst: 08-05-22 19:16
Onze Pegase van t Ruytershof. Pienter ding met veel karakter. Wat opstartproblemen met drinken maar gaan nu gelukkig goed
Voor nu de 1e droog foto's pittige dame van Mylord Carthago
Revali
Geplaatst: 08-05-22 21:22
lexa schreef:
[ [url=m/z2r3DN.jpg]Afbeelding[/url] ] Onze Pegase van t Ruytershof. Pienter ding met veel karakter. Wat opstartproblemen met drinken maar gaan nu gelukkig goed
Gefeliciteerd met de veulentje. Heb het gevoel dat ze er nu overal uitploppen.
Balen dat die niet goed was op de foto. Maar als alles voor de rest schoon uit het lijntje is. Zeg het maar. Idd ik denk dat de opfok ook echt veel doet. En we ook niet te voorzichtig met de paarden moeten zijn. Maar ze goed op verschillende ondergronden moeten houden
@PK: dat is enorm balen zeg ! Enorm zuur wanneer ze niet goed zijn op rontg. @Charisma: Super! daar mag je zeker trots op zijn!
Afgelopen weekend heeft een fokproduct van ons meegedaan bij de junioren. Ideaal clipmyhorse mooi teruggekeken en alle dagen foutloos! Zo blij dat we nog een nakomeling van haar hebben!
Charisma
Geplaatst: 09-05-22 10:11
.
Vanmorgen vroeg is mijn Up to Date merrie bevallen van een flink hengstveulen van Norton VDL. Een schimmel. Stoer dier, heel anders dan het bloederige, chique Cantona merrietje van vorig jaar.
Wow die van jouw is al echt wel groot. Die van mij is zon frummeltje. Dit was gistermorgen, krap 4 uur oud. Ze lijkt hier heel overbouwd, is ze niet, maar op de fotos is het net een lama.
Haha ja dat heb ik ook altijd... Staat het paard zo mooi... Maak je een foto en dan zie je de foto en dan denk je... Nee toch niet zo mooi als in het echt
Maar je hebt wel een mooi bloed veulen!! Strak in het haar! Die van ons gedraagt zich al of ze een week oud is