Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
elllis schreef:Kajanus schreef:Gefeliciteerd met alle goede resultaten en op naar het vervolg: van bevalling naar opfok
Ik zeg LEUK nieuw topic ...
terorita schreef:
karinna schreef:Ontzettend wat een verschil zeg.dan is er nog hoop voor die van mij![]()
karinna schreef:Ontzettend wat een verschil zeg.dan is er nog hoop voor die van mij![]()
elllis schreef:Thanks... lijkt me echt kickenkarinna schreef:Ontzettend wat een verschil zeg.dan is er nog hoop voor die van mij![]()
Heb ik jou merrie in het Johnson topic gezien ?
Als dat zo is zou ik me geen zorgen maken hoordie droogt straks na een maand of 2 a 3 training ook zo super op !!
misterA schreef:En het is echt dezelfde.
Iedereen kent toch wel het gezegde "Daar kijken we wel doorheen".
Dat is niet veel mensen gegeven, zelfs kenners niet.
Suzanne F. schreef:misterA schreef:En het is echt dezelfde.
Iedereen kent toch wel het gezegde "Daar kijken we wel doorheen".
Dat is niet veel mensen gegeven, zelfs kenners niet.
Ze is zeker mooi bijgetrokken maar ik verander mijn keuze nog steeds niet. Toen vond ik Astrid al aansprekender en daar blijf ik bij. Anky is niet echt mijn type paard, ik was meteen al Astrid-fan.
CGJ12 schreef:misterA schreef:De moeders kunnen toen ook te hoog beoordeeld zijn, of de fokkerijinzichten zijn veranderd.
OF IK HEB DE VERKEERDE HENGSTENKEUZE GEMAAKT.![]()
M.a.w., het is helemaal geen gelopen race.
Precies!
En dat bepaalt nu of je een GOEDE fokker bent, of een MIDDELMATIGE...........
Daarom bepaalt de uitslag volgend jaar nu of je GOED hebt gefokt, of VERKEERD....
Ik verwacht minstens één NMK-merrie........ (al gaat dat in de polder en via EPTM vlotter dan elders)![]()
Elk merrieveulen dat IK fok, en die later géén ster wordt bschouw ik als fok-technisch mislukt.......
De sport idem: elk kind dat de Z niet vlot haalt is ook mislukt.
karinna schreef:Jeetje wat gaat dat snel! Zo breng je ze erheen en zo is er alweer bijna de eindbeoordeling!
Spannend hoor. We hopen uiteraard op weer mooie cijfers![]()
Een merrie die ik van nabij ken loopt ook mee; heb alleen nog niet kunnen informeren hoe zij het doet.
karinna schreef:Jeetje wat gaat dat snel! Zo breng je ze erheen en zo is er alweer bijna de eindbeoordeling!
Spannend hoor. We hopen uiteraard op weer mooie cijfers![]()
Een merrie die ik van nabij ken loopt ook mee; heb alleen nog niet kunnen informeren hoe zij het doet.