In Goes ben ik, wegens ziekte, niet geweest dus daar kan ik niet over oordelen. Wél over eerdere momenten en daar valt me op dat enkelen vaak niet voldoende zakken, (wel naar voren, niet naar beneden) of ze krijgen niet voldoende ruimte of naar voren te gaan. Op gewone wedstrijden zie je dit trouwens veel meer.
Aimee schreef:Bij dit soort foto's wordt verwacht dat het beenwerk spectaculair is en dat er oprichting is, op deze leeftijd kun je niet verwachten dat de hengst dan achter helemaal gaat zitten, de rug optimaal welft enz. Om de gevraagde foto te krijgen, is het makkelijker de hengst de rug wat weg te laten drukken.
En dat soort beenwerk wil ik dus niet zien. Ik wil een paard zien wat correct wordt voorgesteld. Dus zónder weggedrukt rug. Als je dat weet, maak zulke foto's dan niet en train verder tot de hengst het wel aan kan. Plaats dan gewoon standfoto's van zo'n hengst in zo'n folder, want van zulke foto's ga ik alleen maar over m'n nek. En niet omdat de hengst het nog niet kan, maar omdat de gemiddelde penny gaat denken dat het zo hoort en dus hun 2,5 jarige paard inrijden en zo bij elkaar gaat trekken.. De 'top' laat zien hoe het moet, ze behoren te 'weten' hoe het moet. Ze hebben een voorbeeldfunctie. Laat het dan verd*mme ook zien en stuur geen verkeerde boodschap de wereld in. Paarden op deze leeftijd kunnen dit niet, en dat is logisch. Train je voor wat ze aan kunnen. Dát is geen schande.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 11-01-07 23:27, in het totaal 2 keer bewerkt