[VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleur en geslacht krijgen de veulens?

Zwartbonte merrie
75 (19%)
Zwartbonte hengst
79 (20%)
Zwarte hengst
19 (5%)
Zwarte merrie
10 (2%)
Amber champagne merrie
70 (18%)
Amber champagne hengst
32 (8%)
Classic champagne merrie
57 (15%)
Classic champagne hengst
38 (10%)

Totaal aantal stemmen: 380

SolarHertog

Re: [VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:12

Wat een heftig nieuws! Een paar dagen niet op bokt gekeken en zag via Facebook je bericht. Heel veel sterkte gewenst.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:31

Zilver, toch wel een boktpaard, je had nog zoveel plannen met haar en ja, jullie hoorde gewoon bij elkaar. Wat een verschrikkelijk verdrietig dat je haar zo , veel te vroeg, bent verloren...

Je hebt echt alles gedaan wat je kon doen, maar paarden zijn zo groot, als het mis gaat gaat het ook goed mis, zeker met wat zij had, dan ben je zo machteloos . ;(

Je hebt 2 prachtige dochters van haar waarin ze voort leeft, ze heeft een prachtig veulen achter gelaten, wat haar lieve karakter duidelijk mee gekregen heeft.

Sterkte wensen dekt de lading niet, maar ik hoop dat je de kracht gaat vinden om dit een plekje te geven, en te gaan genieten van de paarden die je nu nog hebt.. :knuffel:

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:35

Wat een lieve berichten allemaal… ik moet er gewoon van huilen. Jullie zijn zo lief <3 Het begint wat te bezinken na alles, ik besef steeds meer dat ze echt weg is en dat doet pijn. Ik moet er maar even doorheen maar het liefste denk ik er niet aan en ga ik gewoon door. Maar dat laatste zal ook wel gewoon moeten

Roza is vandaag buiten geweest en wat vond ze het fantastisch. Echt genoten van haar. M’n man is nu gepromoveerd tot moeder :+ Ze liep alleen maar achter hem aan haha. Zo leuk om te zien
Fayola haar uier begint al te vullen en zo naast elkaar gaat super. Ze roepen ook al naar elkaar als ze elkaar niet zien dus dat is positief

Kijk en geniet mee van de spam. Dekentje is even af voor de foto’s maar we zijn er ook niet zo lang uit geweest
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag geen foto’s van Rémy gemaakt sorry, maar die doet het ook goed. Minthe wordt al wat rustiger en hij komt lekker kriebels halen. Vandaag Minthe even lekker aandacht gegeven en gepoetst. Ik ben daar even van opgeknapt

Op PBs moet ik nog reageren excuus. Maar sommige hebben zo’n mooie hartverwarmend berichten gestuurd dat ik alleen ‘dankjewel’ banketstaaf vind. Ik moet daar even voor gaan zitten

Ik zal een poging doen een IM van zilver te maken, hebben we het ergste gehad en dan kan ik daarna twee blije veulentopics openen

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:55

Wat een ontzettend wijs veulen is dat zeg! Fijn dat je wat opgeknapt bent van het knuffelen met Minthe.

Wat een heerlijke foto's met je dochter en je man.

Hoe gaat het met jou? Red je het nog een beetje nu je zelf bijna uitgerekend bent?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:15

Wat is Roza prachtig! Haar kleur, haar ogen, haar elegante snoetje.. Ze is echt perfect <3 En ach wat een hartverscheurende leegte op de foto’s, daar had toch gewoon een trotse Zilver naast moeten draven.

Houd je haaks :(:) Je doet het meer dan geweldig.

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:19

Oh wat is Roza toch prachtig. Dankjewel voor de foto's. Fijn dat ze een pleegpapa heeft en binnenkort een pleegmama.

Ik kan me voorstellen dat dit een van de meest intense weken van je leven zijn, hoogzwanger, 2 prachtige veulentjes en het afscheid van Zilver.

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:28

Oh wat heeft Zilver je een prachtig veulen gegeven. Maar idd wat Berdien hierboven ook schrijft, zo'n hartverscheurende leegte op de foto's.
Maar ook heel mooi dat er idd een potentiële pleegmama is. En een pleegpapa op 2 benen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:30

Wat een prachtig veulen. En ze oogt ook zo vriendelijk. En is ze zo aan je man gaan hangen ja? :)) die krijgt het nog druk dan. Mama van Roza en papa van je dochter en snel je zoon!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:42

Wat een prachtig veulen zeg <3
Je hebt toch maar een mooi cadeau gekregen van Zilver, echt een beauty!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:49

Wat heeft Zilver je een prachtig laatste cadeau gegeven. Zara is echt schitterend!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:55

Zilver heeft haar best gedaan om er een prachtig veulen van te maken!

Lyona
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:09

Wauw, ze is echt perfectie, zo mooi edel, Zilver haar hoofdje en wat een lieve uitstraling <3
En wat pijnlijk tegelijk dat ze in haar eentje op de fotos staat en niet naast haar prachtige wijze mama...
Zo'n respect voor jou, gewoon doorbijten en door met het leven. Wat zwaar, moedig, knap en tegelijk het beste wat je kan doen. Dat langzaam doordringen van het besef ken ik maar al te goed, vreselijk... Wat een leegte en pijn zal ze achter laten, je meisje...

Ze is echt het mooiste veulen van Zilver volgens mij, zowel in uiterlijk als uitstraling. Echt een laatste geschenk van zowel Faline als Zilver
Fijn dat Fayola al opstart, dan heeft ze snel een nieuwe mama.
Dikke knuffel en zorg goed voor jezelf, dit soort dingen hakken er meer in dan je soms door hebt op het moment :knuffel:

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:16

Wat een prachtige kleur heeft Roza. Ik ben niet zo thuis in champgnes, dus ben erg benieuwd hoe de volwassen kleur wordt. Een goede reden om te volgen, dus :j .

(En leuker dan nu al het antwoord zoeken op Google).

juuljb

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:24

Wat fijn dat het goed gaat met Roza!

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:28

Wat een plaatje :):)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:29

Wat een rollercoaster, heel veel sterkte met het verlies van Zilver. ;( Ik duim voor je dat het koppelen gauw en goed verloopt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:32

Ach jeetje Zilvers |( mooie dochter Roza. <3 wat is ze een prachtig paardje . Gelukkig heb je haar wel kunnen redden en was je bij de bevalling. Knuffel

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:38

Wat een prachtige foto’s van Roza! Al had je haar natuurlijk liever samen met Zilver gezien. Fijn om te lezen dat het met haar, Minthe en haar veulen zo goed gaat. Sinds ik het vanmorgen op Facebook zag, blijft het in mn gedachten. Zilver was echt goud waard en jullie band was bijzonder. Zorg goed voor jezelf en heel veel sterkte! <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

Wat een bijzondere kleur heeft ze! Was dat een logische uitkomst van deze hengst of is dit wel een bijzondere kleur?

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17 min geleden

Roza is echt heel erg mooi en Rémy is ook een hele stoere bink zeg! Je bent in ieder geval gezegend met prachtige veulens, dat is een beetje troost voor het enorme verdriet van het verlies van Zilver.