De dames bijna 4.5ha en zijn nu met zijn 6en.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Stal versieren straks. 

Zo worden ze gelijk lekker verkeersmak!

ik moet ze vandaag nog eens meten.                                                         

belle_boef schreef:Door het luikje ook nog. Als de mijne dat maar laat. Al is dat wel de rede dat ik haar nog niet alleen op stal laat staan

Had ik die maar eerder gezien! 
 PRE hengstje, geboren op 8 juli 2024, super lief en mooi - mijn droompaardje.  
 Hij blijft hengst, en ik wil hem op een natuurlijke manier laten afspenen.  Alleen nu begint hij aardig te stoeien met "tante Caja" (merrie), die dat niet super vindt dus moet binnenkort wel een leeftijdsgenootje voor hem vinden. Ben al een tijdje opzoek naar iemand die zijn veulen (ruin/hengst) hier wilt houden, 24/7 buiten, maar nog niks gevonden :/ En ik wil hem liever niet wegbrengen omdat ik meerdere keren per week iets leuks met hem wil doen, wat er anders niet van gaat komen. Iemand hier die het zelfde probleem heeft? Wat is jullie oplossing? 
                                                         Art_Ificious schreef:Als je dichterbij woonde was dat zeker een optie geweest voor mijn hengstje.
Opgroeien in Zweden lijkt me super. Maar dan kan ik zelf mijn kleine niet meer bezoeken.
En ik ben ook niet in de mogelijkheid om hem tot Zweden te brengen.
 Ik dacht eerder aan ervaringen en ideeën zoals het opgroeien met de gezelschap van een shetlander of andere oplossingen. 
 Ik heb een shetlanderruintje maar vraag me af of dat wel "genoeg" is voor mijn hengstenveulentje.