Kletstopic veulens 2023!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Kletstopic veulens 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 19:35

Jaaaa lekkere appaloosa billen!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 19:56

Kim wat een leukerd, wel grappig zo'n copy

King gaat goed. En sinds vandaag staat hij weer lekker op de weide.
Wat was hij blij
Afbeelding

Waren op stal veulentjes geboren. En meneer had ze nog niet gezien.
Nou dan klim je de dijk op, hinnikt hard om je even te laten zien.
Afbeelding
Dat blije koppie <3

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:29

Wat fijn dat het goed gaat met King!

Ik heb een houdini _O- . Gisterochtend toen ik op stal kwam hoorde ik Gimli op stal hinniken. Was meneer blijkbaar ontsnapt uit de wei. Goed. Gimli weer op de wei gezet. So far so good. Tot ik hem vanmorgen weer op een plek aantrof waar die niet hoorde te staan.
Dus toch maar even het stroom gecheckt overal. Want ook de schapen ontsnapten. Wat bleek. Ondanks de stroom aan stond was er helemaal geen stroom op de draden. Helemaal niks.
Gemeld aan zijn fokker toen die terug was van voetbal en die heeft het weer gemaakt. Ze waren gisteren bezig geweest en hebben ergens per ongeluk het draad geraakt. Oeps. Gimli heeft dat blijkbaar gelijk door gehad :') .
Ik had hem toch een andere naam moeten geven want eh.... van mij hoeft die echt niet op avontuur naar Mordor hoor. Mag gewoon in de wei blijven :D .
inmiddels wachten we ook vol spanning op zijn volle broer of zus. Eowyn kan elk moment bevallen.

Afbeelding

Vol uier. Dus kom maar op met de baby Eowyn :D . De naam ligt ook al klaar. Voor een merrie veulen dan. Hengst veulen.... dan moet ik weer nadenken, maar dan word het denk ik Aragorn of zo iets. Elrond roept weer zo moeilijk of wellicht toch een naam van een van de Dwergen geven. Vorig jaar had ik het veulen van Arwen Kili genoemd:

Afbeelding

Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 21:55

Draakje haha.
Spannend, ben benieuwd naar het veulentje.