Ze wordt al weer heel licht van kleur, met prachtige appeltjes!
Zo goud was ze dit voorjaar:

En zo is ze nu

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimm4 schreef:[ [url=m/VOZQ40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerder plaatste ik een foto dat ze zo licht werd. Nu op haar hoofd, borst en achter haar oren gaat eindelijk haar licht verkleurde veulenvachtje eruit en komt er iets heel moois onder vandaan. Op haar knieën is ze nu echt goud van kleur.
meganvr schreef:Kimm4 schreef:[ [url=m/VOZQ40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerder plaatste ik een foto dat ze zo licht werd. Nu op haar hoofd, borst en achter haar oren gaat eindelijk haar licht verkleurde veulenvachtje eruit en komt er iets heel moois onder vandaan. Op haar knieën is ze nu echt goud van kleur.
Lijkt een mooie pony! Een cob?
bambi_didi schreef:Hoi!
Ik volg dit Toppic al een tijdje in stilte.. dit is ons veulen ‘Suavemente’ roepnaam is gewoon menté. zij is ons eerste eigen veulen van onze cremello hengst. homozygoot agouti A/A Cr/Cr. Nu waren wij er toch echt wel heel hard van overtuigd dat ze een palomino is. Wit en ros, nergens iets anders te bespeuren. Ik denk nog steeds dat ze een palomino is maar ik krijg toch wel meer vragen ‘ wordt ze geen valk?’ Ze is een hele toverbol geworden. Nog witte veulenharen, knal orange en ja zwarte haren op de benen… ik dacht eerst moet nog terug dichtgroeien maar onder de knie zijn het echt zwarte haren na de verharing. Wat denken jullie nu? Ik dacht voor palomino je altijd basis vos had en valk er toch wel grijze manen aanwezig moeten zijn en bruine oorpuntjes dit heeft ze dus absoluut niet.
Ohja ze kan gerust op droge plekken gaan liggen hoor maar het is een echt vetkwab die graag in de modder gaat liggen…![]()
![]()
![]()
mooney schreef:Dat van sooty kan je nu nog niet zeggen, het is heel normaal dat ze bij de eerste verharing donker uitvallen. Heel veel kleuren daarna gewoon weer licht door.
Wel duidelijk een palomino, dat ze donker worden maakt het niet opeens een valk. De manen en staart en oorpunten duiden voor mij op een palomino.
Ik heb ook zon varkentje lopen trouwens![]()
[ [url=m/Tr4H4p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ToZK4o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Binau schreef:Jaaa, ze zit er op!Ziet er super braaf uit en wat is ze groot geworden!
Wel een knap bolletje pluis hoor Eilinora! Naarling periode lijkt ze over te slaan![]()
Auryn is een beetje spooky met dit koude weer, lag er laatst naast en dat heeft een deukje in mijn, maar ook haar vertrouwen gegeven. We moeten nog groeien als combinatie samen, maar dat komt vast goed!
[ [url=m/8Yfb49.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze wordt wel steeds mooier![]()
[ [url=m/GhqqJK.jpg]Afbeelding[/url] ]