Ik heb besloten 2 juli te gaan naar midden Beemster

Dit is mijn paardje van de week in de sneeuw. (Sir OldenburgX Krack C)

Uploaded with ImageShack.us
Ze is nog wat schraal, dus voorlopig alleen druk met vetjes kweken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Ik ben ook vreselijk benieuwd hoeveel vita nu meet als 3 jarige was ze 1.66 maar naast mn ruin van 1.75 lijkt ze helemaal niet zo klein.
Ben ik elke dag weer blij dat wij er 2 hebben, heerlijk kunnen ze ook vaak lekker los rennen en dollen
Seven schreef:Klein hoofdje dus 123
Beide hebben ze bij mij ook een kleine full maat de ruin heeft deken maat 205 en de merrie nu nog 195 maar als ze zo door gaat mag ze ook wel een grotere deken maat. Ze zijn beide wel wat ronder gebouwd.
Seven schreef:Hier net zo dr 205 maat ligt te wachten op de extra spiertjes die ze straks zal krijgen
Misschien een vreselijk domme vraag maar hoor niets terug van het kwpn, wanneer je je wil opgeven voor de keuringen krijg je enkel de thuiskeuringen te zien. Hoe kan ik me buiten het inschrijf formulier op de normale merriekeuringen in schrijven op een centrale keuring in onze omgeving ?
Seven schreef:Dat heeft dan lang genoeg geduurd Ramzi hier hadden we het naar 2 weken al in huis
Ik zag de foto en dacht eigenlijk dat het een pony was, maar lees nu dat ze daar een jaarling was. Ben nu wel benieuwd hoe ze nu dan is.
Kwa hoofdstel gebruik ik gewoon een net zwart hoofdstel met niet te brede neusriem wel zonder sperriem.
paardjes123 schreef:Seven schreef:Hier net zo dr 205 maat ligt te wachten op de extra spiertjes die ze straks zal krijgen
Misschien een vreselijk domme vraag maar hoor niets terug van het kwpn, wanneer je je wil opgeven voor de keuringen krijg je enkel de thuiskeuringen te zien. Hoe kan ik me buiten het inschrijf formulier op de normale merriekeuringen in schrijven op een centrale keuring in onze omgeving ?
Geen idee, ik moet me nog inschrijven. Is het niet via dit?
http://www.kwpn.nl//site/event?category ... nt_id=3270
Ohh nee zie dat het inderdaad thuis keuring bij staat