Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:Goed lopen maar hoe natuurlijk is dat?
Model vind ik toch wel iets mis mee - hij is vrij plat van bouw, weinig opwaarts van postuur, iets wat heel goed bij de Minka-lijn vandaan kan komen. Deze heeft van zichzelf niet echt veel front en gezien zijn botstructuur gaat dat ook niet komen. Het front lijkt op de video wel wat maar kijk dan nog eens hoe strak deze 2,5 jarige al wordt bijgezet. En vraag je dan nog eens af waarom de manier van bewegen nog wel natuurlijk zou zijn.
Tuurlijk is het vast geen slechte, maar voor de fokkerij moet je kijken naar wat er van nature aanwezig is, niet wat er aan aangetraind wordt. Deze kon nog wel eens tegenvallen als je hem los ziet gaan. Dan zullen de benen het nog wel doen, maar het totaalplaatje is waarschijnlijk heel anders.
Dees schreef:Dat kan zijn, maar volgens mij lijkt dit peerd dus een knap peerd te zijn omdat hij zo wordt bijgezet.
Daar heb je in de fokkerij dan toch echt bar weinig aan.
Ze moeten voor om vooruit te kunnen fokken echt al knap en volledig zijn zonder toeters en bellen nodig te hebben.
Elisa2 schreef:Inderdaad overdreven filmpjes,ik vindt de bovenstaande dan weer niet zo bijzonder..lijkt niet zo fijn door z'n lijf te lopen.
Jammer inderdaad dat die ene niet gewoon in vrije beweging te zien is,hoop dat ze er zuinig op zijn.