Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Moniet88 schreef:Stef:
Het wel degene die jij grijze noemde! Ik sta er zelf bij en weet echt wel wie mijn paardje is en wie ikzelf ben hoor. En ik zei niet PERLINO!!! Dat suggereerde iemand anders. Timo is ISABEL
Foss schreef:De lol gaat er voor mij ook steeds meer af aangezien er erg veel dingen niet kloppen kwa keuring ik vind het gewoon erg raar dat een paard wat vorig jaar geen premie haalt dit jaar een 1e haalt dan kan in mijn ogen niet.
Mijn mening is dat als er geen premie wordt gegeven het paard kwa bouw enz niet helemaal klopt een jaar later wel heel raar.
melanie_h schreef:Foss schreef:De lol gaat er voor mij ook steeds meer af aangezien er erg veel dingen niet kloppen kwa keuring ik vind het gewoon erg raar dat een paard wat vorig jaar geen premie haalt dit jaar een 1e haalt dan kan in mijn ogen niet.
Mijn mening is dat als er geen premie wordt gegeven het paard kwa bouw enz niet helemaal klopt een jaar later wel heel raar.
Doel je soms op die van mij??
Vorig jaar liep hij op eitjes veel te kort bekapt en had kneuzingen en blauwe plekken in zijn hoefjes door het veel te korte bekappen van mijn hoefsmid.
Hij liep dus niet echt lekker op zijn voetjes vorig jaar!!
Moniet88 schreef:Jackgirl: Je komt blijkbaar net kijken /lezen en nee is niet aanvallend bedoeld.( misschien wel, maar dat zou iedereen doen als er zo over je paardje gesproken wordt).
Lees maar een paar bladzijden terugLees en zie waarom ik dan zo zou reageren.
Letsdunit schreef:Maar dat zie je dan toch zelf ook dat je paardje niet helemaal lekker loopt, dan kun je hem toch beter van te voren al terugtrekken ?