Ben benieuwd naar een hele hoop hengsten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneliesdj schreef:Er liep vanmiddag wel een oudere hengst die Quasimodo heette maar die bedoel je niet denk ik?
borderjay schreef:Kan iemand mij vertellen waar de foto's staan van de paarden die in de Select sale gaan?Kan het niet vinden op de KWPN site
ayo schreef:borderjay schreef:Kan iemand mij vertellen waar de foto's staan van de paarden die in de Select sale gaan?Kan het niet vinden op de KWPN site
http://www.kwpn.nl/module_nl.php?module ... 04-310-277
en dan klikken op de naam
LetsgoKelly schreef:Het was gister echt super leuk om alle hengsten voorbij te zien komen. Ik was al fan van Zapatero en Vaillant en nu nog meer!!!
Maar wat een verschrikkelijk publiek gisteren, iedereen was te lui om applaus te geven. Had het idee dat ik met mn moeder en zusje de enige waren die klapten!
Heb ook een aantal keer hardop commentaar gegeven dat ze maar eens moesten klappen.
Ze hadden het allemaal dubbel en dwars verdient want wat lieten die combinaties sprongen zien zeg! Echt machtig.
Citaat:Ehm misschien vond het gros van het publiek het optreden niet veel soeps. Ik applaudiseer ook maar als ik het een goede voorstelling of proef vond.(als ik mijn handen niet vol heb met fototoestel en videocamera)